De afgelopen dagen had ik wel wat geoefend,maar het ging niet echt goed. Steeds erlangs schieten of gaan stilstaan, ik had dus niet veel verwacht bij t wedstrijdje, maar het viel me uiteindelijk 100% mee!
Hier de foto's!
Zadel gepoetst, en klaar voor vertrek. (Ben erheen gewandeld, was op de AB hoeve en dat is ongeveer 2 straten verder op).

Dr vlecht.

Close-upje
http://i68.photobucket.com/albums/i27/DQ666/Lady3.jpg
Nog nooit in een fatsoenlijke bak gereden, en nog nooit gekleurde balken gesprongen. Eerst maar even een rondje ernaast gelopen om alles ff te bekijken

Net erop. Lady sprong gelijk vooruit

Al wat meer ontspannen.

Even overleggen met Gina.

En rijden maar

Sprong 1, gelijk de meest fel gekleurde, ging ze in 1x overheen. (wel beetje scheef..maar ach

Sprong 2 na wat aansporen ook.

En sprong 3a. Langs het publiek en de radio, ging prima

3B ging iets lomper, maar ze deed t

Draaft er net niet over heen

Te laat afgezet, vandaar mijn geweldige houding etc.

En de laatste.

Ik ga nu waarschijnlijk wat springlessen volgen. Daarna 24 Juni weer een wedstrijdje, en waarschijnlijk ga ik me daarna concentreren op het mennen met Lady

Negatief commentaar over mijn lengte hoeft niet, kwa gewicht kan het zeker nog, en ik weet dat het voor het plaatje niet 'mooi' is. Ik ga hard werken aan mijn tenen, die normaal wel minder erg naar buiten staan, en aan mijn houding. Commentaar/tips mag, als ze vriendelijk verwoord worden, en niet 20x herhaald worden

Groetjes!