1e proef ging erg lekker, alleen 1 eenvoudige wissels ging verschrikkelijk slecht vond ik. Staat niks over op de protocol, maar hij ging halthouden, wegdraven en pas veel later aanspringen.
Was eigenlijk 1e met 210 geweest, maar er waren bij mij 2 cijfers veranderd. 2e met 208 dus. Wel terecht meisje dat 1e was reed een onwijs nette foutloze proef
2e proef ging ook erg lekker, beetje storing met hh en achterwaarts en vlak voor mijn afgroeten.
Was dezelfde jury als laatste clubwedstrijd en toen vond ze mijn aanleuning niet goed. Vanaag ook niet. Had 195 punten, terwijl hij heel netjes ging. Had zelf wel minstens 5 punten hoger verwacht, maar bij dit jurylid heb ik vorige keer 2 keer goede winst gereden dus het ligt echt aan mij
Eigen commentaar;
Ik zit verschrikkelijk, niet netjes genoeg rechtop, tenen naar buiten en linkerhand plat. Komt doordat ik vanmorgen bijna niet kon bewegen van de pijn, zit iets niet helemaal goed in nek + rug. Normaal zit ik wel netjes

Pony moet meer op de achterhand en niet kantelen, maar we zijn pas weer ongeveer 8 weken normaal aan het trainen, na een aantal blessures..
Foto's staan niet helemaal op volgorde
1. Hier zie je goed dat ik slecht zat, kwam doordat ik bijna niet kon bewegen van de pijn in rug + nek

2. Strekken, nu nog goed

3. Hij krijgt er meer moeite mee

4. De slechste

5. Vraag net in op links, vandaar het bit
Zit normaal niet zo.. Hier kan je goed zien dat hij zijn lippen niet op elkaar doet met hoofdstel in. Ziet er nogal maf uit vind ik.
6. Foto van nét na de miscommunicatie in de uitgestrekte galop, er was namelijk een kuil opgevuld met zand en daar sprong hij over heen. Vandaar zijn boze hoofd en mijn been

7. Zelfde als hierboven, wel mooi achterbeen

2e proef
8. Hoofdje tijdens uitgestrekte stap.

9. Uitgestrekte galop

10. Geen idee wat, maar had iets mooier mogen zitten

11. Zelfde verhaal als hierboven

12. Travers. Lijkt net alsof hij niet genoeg doet, maar fotograaf stond aan de andere kant van de bak
Dus beetje vertekend beeld
Vooral zo door blijven gaan !
Je zit hardstikke netjes 

Fijn dat Max weer helemaal 'back' is. Ziet er goed uit, veel succes verder!!