, dus niet héél veel gelukte foto's maar toch wel wat leuke ertussen.Shine heeft de hele week al hard gewerkt en morgen gaan we lekker even naar buiten, dus vandaag maar gewoon rustig aan het werk geweest, ook weleens lekker
Ten eerste nog een bedankje richting m'n vriend voor de prachtige letter-bloembakjes die sinds enkele weken op de bakrand prijken, ze zijn poepiechique al zeg ik zelf
!
Lekker instappen, richting de enge hoek (daar lag een blauwe paardopvretende ton anders dan gisteren
)
Even kijken of ze wacht met achter mijn hand aan gaan

Rustig verder draven

Pasje verruimen

Niet helemaal scherp, maar toch een fijne foto

Even wachten en verkleinen

En dan ruim er weer uit

Stukje contra (jaja, richting de enge hoek
)
En dan Shine die even laat zien dat ze mega-expressieve wissels kan springen

Zo, klaar....

Overigens is die wissel natuurlijk écht niet goed, maar vond de foto té grappig om hem jullie te onthouden
. Ze liep zich de hele tijd richting die hoek al op te naaien en dit was dan ook niet helemaal de bedoeling (wilde gewoon door in contra), vind het geweldig eigenlijk dat 'ie op de foto staat
! Vind het trouwens wel mooi om te zien dat ze zo enorm verandert als ze aan het werk gaat, echt een wereld van verschil qua silhouet, het lijkt wel een ander paard soms
!
Heeft je vriend ze zelf gemaakt?

! Zowiezo een hele pechdag (bij de trailer vandaan al een auto tegen Shine op, eigenaresse mee om verzekeringspapieren in te vullen en die had al mijn spullen verder, dus flink stress) en die 2e ring durfde ze gewoon NIET langs of richting de slootkant, wat dus resulteerde in een verliespunt
. En heel sjiek de bloemen!
)