Tiamaria @ F4 Proef

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ehona

Tiamaria @ F4 Proef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 18:11

Mijn eerste wedstrijd op Tiamaria - het was niet zo'n ontzettend succes, omdat ze heel erg druk was. Volgende keer misschien beter.

Omdat mijn moeder bijna alleen maar heeft gefilmd, heb ik een 'samenvatting' gemaakt. Tevens mijn eerste filmpje dat ik heb bewerkt en hij is best goed gelukt Tong uitsteken

Klik hier voor het filmpje

Commentaar is welkom! Graag wel onderbouwd; ik rijd nog geen 2 jaar en er zijn dus nog behoorlijk wat dingen die ik nog niet beheers/begrijp.

Commentaar van de jury:
- Bij het eerste groeten stond Tia scheef en liep slingerend weg.
- Overgangen moet ik eerst meer voorbereiden, deze waren nu nogal hectisch (maar ach, dat was de hele proef Tong uitsteken )
- Handen moet ik onafhankelijker houden.
- Voltes bij de B/E moeten ronder, deze reed ik nu een beetje vierkant (soort van uit-de-bocht-vliegen-effect).

superlise

Re: Tiamaria @ F4 Proef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:14

ziet er leuk uit hoor, wat waren je punten.
je moet inderdaad wel op je handen letten want die zijn ook ana het licht rijden Haha!

vezantoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:15

ziet er egt heel leuk uit

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 18:17

Oja, Tia is niet mijn eigen pony, maar een manegepony.

superlise schreef:
ziet er leuk uit hoor, wat waren je punten.
je moet inderdaad wel op je handen letten want die zijn ook ana het licht rijden Haha!

Haha, ja Tong uitsteken Dat zag ik pas toen ik het filmpje nakeek, tijdens het rijden had ik het echt niet door, want normaal heb ik mijn handen juist altijd supernetjes. Had meer iets verwacht over mijn beenligging, die is echt bagger, maar hier had ik een 7 voor Pling
Ik had 214 punten; niet echt veel maar gelukkig wel een promotiepunt.

vezantoe schreef:
ziet er egt heel leuk uit

Dank je Haha!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:21

Ziet er goed uit hoor!

Volgende keer F5?, heb trouwens nog een vraag, hoeveel PP's moet jij hebben?, wij moesten er altijd 2 en nu ineens 3 Boos!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 18:28

Sanniejj schreef:
Ziet er goed uit hoor!

Volgende keer F5?, heb trouwens nog een vraag, hoeveel PP's moet jij hebben?, wij moesten er altijd 2 en nu ineens 3 Boos!

Nee, ik moet nog één keer F4 rijden. Ik heb pas één PP. Voor zover ik het weet, moet ik nog steeds maar 2 PP's. Maar dit was de laatste wedstrijd van het seizoen, misschien dat 't het volgende seizoen verandert?

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:35

de laatste keer dat ik FNRS wedstrijden reed ( zo'n euhm 2/3 jaar geleden Tong uitsteken) was het al zo dat je 4 wedstrijden moest rijden vanaf de eeeeehmmm F4 dacht ik. dan had je F4A en F4B en dan reed je eerst F4A , dan haalde je een pp en dan deede F4B, weer een pp ? dan weer F4A etc. Knipoog en voor zover ik weet is het op mijn manege nog steeds zo Tong uitsteken

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 18:38

Bij ons moet je de F1 rijden, dan de F2, alles daarna moet twee keer gereden worden. Tenminste, als je een winstpunt haalt, anders moet je nog een keer rijden.
De A- en B-versies hebben bij ons niets te maken met hoevaak je al rijdt. De allereerste FNRS-wedstrijd reed iedereen het A-proefje, de wedstrijd daarna reed iedereen B, de wedstrijd daarna weer iedereen A. Dus als je alle wedstrijden meedoet en elke keer een PP haalt, dan rijd je - naast de F1 en F2 - elk A- en B-proefje één keer.

Maar, niemand nog commentaar waar ik iets aan heb? Tong uitsteken Of leuke vragen ofzo..

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:39

ach ja, waar ik reed met de zitcompetitie moest je er 5 hebben Lachen

zo is het bij mij dus:

F1 starten 1 PP> F2 starten 2 PP> theorie-examen “harnachement & manegefiguren” uitreiken diploma F2 >F3 starten 2 PP> F4 starten 2 PP >theorie-examen “exterieur” uitreiken diploma F4 >F5 starten 3 PP> F6 starten 3 PP >theorie-examen “hulpen” uitreiken diploma F6 >F7 starten 3 PP> F8 starten 3 PP> Þ uitreiken diploma F8 >F9 starten 3 PP >F10 starten 5 PP> uitreiken diploma F10 >F11 starten 5 PP> F12 starten 5 PP >Þ uitreiken diploma F12 >F13 starten etc.

A & B om en om, dus het kan dat je met B begon Tong uitsteken
eerst was het
1 & 2 > 1pp
rest > 2 pp
vanaf 12 >5pp

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:44

Ukkiee schreef:
Bij ons moet je de F1 rijden, dan de F2, alles daarna moet twee keer gereden worden. Tenminste, als je een winstpunt haalt, anders moet je nog een keer rijden.
De A- en B-versies hebben bij ons niets te maken met hoevaak je al rijdt. De allereerste FNRS-wedstrijd reed iedereen het A-proefje, de wedstrijd daarna reed iedereen B, de wedstrijd daarna weer iedereen A. Dus als je alle wedstrijden meedoet en elke keer een PP haalt, dan rijd je - naast de F1 en F2 - elk A- en B-proefje één keer.

Maar, niemand nog commentaar waar ik iets aan heb? Tong uitsteken Of leuke vragen ofzo..

Ja was het leuk?

voor de rest, wat de jury zegt :p ,

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:18

Sanniejj schreef:
Ja was het leuk?

Ja Tong uitsteken Ik vind wedstrijden echt super leuk, niet om het prijzen winnen, maar gewoon om het idee. Ook voor mezelf het gevoel dat ik telkens een stapje verder kom, of juist niet en dan moet ik beter mijn best gaan doen.
Met Pinksteren zijn de kampioenschappen. Vorig jaar mocht ik meedoen, dit jaar helaas net niet. Er doen van elk niveau 20 mensen mee en ik sta 21ste Verdrietig Maar misschien belt iemand af of word er iemand ziek (gemeen, gemeen Tong uitsteken ) en dan kan ik dus wel meedoen.