En we doen nu ook springen, maar dan aan de longe. Ze haalt haar knie !

Nouja; leuke reacties alleen. Als je alleen maar komt zeiken kun je net zo goed oprotten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Na deze foto's hebben we met gewone teugels gewerkt, dat werkte wat beter, we hebben helaas geen foto's van het springen aan de longe. Maar dat kwam omdat de batt van de camera op was
naja, was wel heel leuk! en dat vond Topsy ook
rudi schreef:ziet er leuk uit, link vorig topic?
aerdenhout1 schreef:Tjeetje...ik zit te rillen in mijn tuig! Wou eigenlijk iets zeggen dat niet zo heel erg positief was...maar ik durf niet meer!
Geweldige pony en geweldig hoe goed jullie met deze pony bezig zijn! Hier kan iedereen een hoop van leren. ( Zo goed?? of moet ik een schuiladres gaan zoeken??
Neej grapje,,
volgende keer meer foto's

ikenindi schreef:misschien kun je met echte lange lijnen gaan werken? dan kun je er helemaal achter gaan lopen. werkt prettiger;)
wel goed dat jullie niet meer rijden...
en dit vind Topsy ook hartstikke leuk

Dorage schreef:Ziet er wel leuk uit!
Mag ik vragen waarom je er niet meer op rijd? Omdat je te groot bent of wat.. want als je te groot bent kun je altijd nog een klein meisje vragen of die op je pony wil rijden dan blijft die tog altijd nog wat doen
maar veel succes nog verder!
hijs namelijk super sterk! Maar we springen ook met hem aan de longe, en daar gaan we verder mee oefenen, tops vind het super en we zijn errug trots op hem
(want doe het stiekem ook!
) verder vind ik het er leuk uitzien
en ja negatieve commentaar kun je ook krijgen!
loveme schreef:naja ik heb je topic niet gezien maar als je een beetje te groot bent vind ik wel dat je heeeeeel afentoe wat erop kunt rijden nat wel niet heel lang ofzo(want doe het stiekem ook!
) verder vind ik het er leuk uitzien
en ja negatieve commentaar kun je ook krijgen!
Dorage schreef:Dan kan je tog altijd zo'n klein meisje gewoon aan de longe doen?
als dat meisje er dan af valt, zijn wij er verantwoordelijk voor. Dus dat proberen we liever niet
mijn zusje zit er soms wel eens op. Maar dan loop ik gewoon naast
x__Ellis schreef:Nouja; leuke reacties alleen. Als je alleen maar komt zeiken kun je net zo goed oprotten