Twee weken geleden hadden we besloten hier aan mee te doen en zijn we begonnen met oefenen. Mijn moeder heeft een keer een parcoursje gebouwd, samen met Fenny 's ochtends voor schooltijd oefenen en vorige week vrijdag springles gehad van Tabitha, erg leuk
Ik spring nog met mijn dressuurzadel, maar wil binnenkort een ander zadel voor het springen want dit is toch niet zo'n succes.
Hij deed het hartstikke goed! Al ging het soms wel erg snel :wink:
Dit was de eerste wedstrijd weer voor Nexx sinds 7 maanden. Door allemaal kleine ongelukjes is hij lang kreupel geweest aan verschillende benen.
Vandaag hadden we onze tweede wedstrijd. Dressuur in Franeker in de L2. De eerste proef was weer even wennen, 181 punten. De tweede proef ging goed, daar hadden we de 1e prijs met 197 punten.
Hier de foto's van de springwedstrijd donderdag. Nexx en ik hadden de 1e prijs in het BB springen.
losspringen
het parcours
Deze foto's zijn gemaakt door Fenny:
Nexx mocht ook nog als reddingspaard optreden. Een 15-jarig meisje kreeg haar grote jonge paard niet vooruit in het parcours. Het paard staakte, steeds steigeren en idioot doen. Toen heeft de organisatie gevraagd of ik met Nexx naar haar toe wilde rijden en ze zo mee te nemen. Dat paard reageerde wel goed op Nexx en wilde wel bij Nexx blijven. Zo zijn we even het parcours doorgestapt, toen doorgedraafd en toen dat ook goed ging hebben we zelfs nog gesprongen, zij achter Nexx aan.
Dinsdag samen met Fen nog even geoefend
Fenny en Tabitha, bedankt voor de foto's!!