Ik huur haar, en volgens mij heeft ze het nooit echt gedaan met de eigenaresse.Daarom heb ik het ook rustig opgebouwt, en nu zijn we al tot de 60/70 cm gekomen!

Ik had eergister mijn Candy halster jammer genoeg niet om, had wel leuk gestaan bij me candy peesjes
Maar het halster was erg vies.
Gister heb ik het halster wel omgedaan, alleen de peesjes weer niet.. 
En vriendin Lili (@Bokt, ook Lili) Had foto's met mijn camera gemaakt, bedankt nog lili.

Eergister;
Ik begon zoals altijd met een balkje op de grond, na 1 balkje had ik een paar meter verder op nog een balkje op de grond gelecht.
Daarna een paal neergezet, met eerst alleen aan de linkerkant, want het zand is vrij hoog aan de zijkant.
Daarna heb ik er aan de rechterkant ook nog een gezet, en heeft Vanja 40 tot 50 CM gesprongen!

Ik was erg trost op haar, want de vlede keren wou ze niet hoger dan 20/30 CM ofzo.
Gister;
Eerst begon ik zoals altijd weer met 1 balkje op de grond, daarna naar een paar meter nog een balkje, en daarna nog een paar meter verderop het 3e balkje.
Dat vond ze wel erg leuk geloof ik.

Daarna begon ik met springen weer laag, en zijn we tot de 60/70 CM gekomen! Ze had echt druppels op haar hoofd gewoon
ze had echt hard gewerkt! Dat verdient een goede loon, en had ik natuurlijk heel goed uitgestapt!Eergister:
1.

2.

Mevrouw dacht, ach ik neem gelijk een sprong van 20 cm ofzo.
3.

Kijk Vanja zo hoog gaan we springen!
haha grapje4.

5.

Ik neem de zijkant wel, hoef ik niet te springen.
6.

7.

Woehoeee.

8.

En het hoogste van eergister.

Gister:
9.

10.

Het gooste wat ze tot nu toe heeft berijkt.

Groetjes,Super troste Nina.

en ze ging er echt prima overheen hoor! Kon makkelijk.
Ze heeft echt een lekker bekkie en kan ook best aardig springen zo te zien!