Ik ben vandaag weer naar Brutus (mijn bijrijdpony voor één keer in de week) geweest. Nina (ninaa_ @ bokt) heeft wat foto's en filmpjes gemaakt. Van deze filmpjes en foto's heeft ze één filmpje met muziek enzo gemaakt
In galop word ik steeds een stukje gelanceerd, dus ik probeer goed te blijven zitten. Normaal heb ik dit nooit, dan kom ik niet uit mijn zadel met galopperen, maar bij Brutus op de een of andere manier wel. Ook stak hij zijn hoofd heel erg omhoog, en omdat ik mijn handen ook wat hoog droeg, ziet het er helemaal gek uit
maar trekken en dergelijke is het laatste wat ik doe, ik mag juist wat meer contact houden met de mond. Ik moet mijn benen ook niet afsteken, is erg lastig voor mij
Normaal rijd ik met een ander hoofdstel, maar aangezien het bit daar van te groot is, rijd ik met deze. Een ander bit komt eraan zei de eigenaresse.Dit is het filmpje:
http://media.putfile.com/Lili-en-Brutus
Opbouwend commentaar is welkom, ook tips om hem lager te laten lopen met zijn hoofd is zeer welkom. Houd er wel rekening mee dat dit de 4de of 5de keer is dat ik hem berijd, en ik weer heel erg moet wennen aan een grotere pony, omdat ik hiervoor altijd op een kleine pony heb gereden.
Groetjes Lili.
PS: ik wil weer op les bij de manege. Dan kan ik weer aan mijn houding werken, want die verslechterd met de dag, want ik kan zelf niet zien wat ik fout doe...