Sinds Februari ben ik begonnen met Rocky. Het is een 4 Jarige ruin van Rubiquil uit een merrie van Vigour B. Ik heb er bewust voor gekozen om hem op z'n 4de pas zadelmak te gaan maken omdat hij vorig jaar nog erg zwak en jeugdig was. Hij is zoals je op de foto's ziet nog steeds niet echt groot. Ik denk dat hij nu inmiddels 1.60 is. Hij had ook een beetje voedingsachterstand aangezien hij z'n kuil niet op wilde eten. Er zijn zelfs foto's van z'n tanden en keel gemaakt, maar daar was niets op te zien ik denk dat hij gewoon ongelukkig was
. Sinds hij in het werk staat is hij flink gegroeid en heeft hij ook wat vet en spieren op z'n lijf. Hij eet nu ook trouwens als de beste
. Op de foto's is hij net een maandje onder het zadel. Ik heb hem zelf zadelmak gemaakt en hij heeft echt geen stap verkeerd gedaan, het is echt een heel lief en rustig paard in de omgang met een fijn werklustig karakter. Inmiddels rij ik hem ook met m'n dressuurzadel en is hij wat zwaarder geworden. Zal is kijken of ik binnenkort recentere foto's kan plaatsen.Ik heb al weer veel te veel gekletst nu de foto's