Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ziet er leuk uit en super dat het zo goed gaat 
blijft moeilijk he
ik probeer eraan te denken
knabbelgirl schreef:knabbelgirl schreef:
Het filmpje is van de finale. De foto's van de 1e proef komen asap.
Mijn commentaar:
1. Mijn tenen
2. Benen stiller houden
3. Neusje er meer uit rijden
4. Hals strekken
Ik hoop dat jullie goed onderbouwde tips voor mij hebben.

leuk verslagje, en weer goed gedaan!!! gaat lekker zo
Ik ben niet zo goed in rechts en links volgens mij ann 
stom hea!! Ik moest gewoon blijven wachten buiten. Alleen de nummers 1 en 2 mochten
ik dacht dat Tessa derde was en jij achtste! staat toch ook op de flevoruitersite?
maar dat gaat wel goed met jullie komen
Lest schreef:hmm ik ben echt even de draad kwijtik dacht dat Tessa derde was en jij achtste! staat toch ook op de flevoruitersite?

Kylan schreef:Lest schreef:hmm ik ben echt even de draad kwijtik dacht dat Tessa derde was en jij achtste! staat toch ook op de flevoruitersite?
Derde van de B, 8ste van de hele finale
Gefeliciteerd Emma. Heel erg net resultaat voor jullie. Zeker omdat je pas zo kort met haar aan de gang bent.
Ik had je nog gezien met losrijden, ik moest als allerlaatste in de Z-ring.
Toen ik later weer terugkwam zat je er nog steeds op, en nog steeds, en nog steeds, geen wonder dat je pony een beetje moe was in de finale. Misschien volgende keer toch maar even je pony op de trailer doen volgende keer
Ik denk trouwens niet dat die jury niet weet wat er bij de B gevraagd werd, er is tenslotte een B-combinatie dressuurkampioen geworden.

ik vind het in ieder geval mega cool van katie!!! (die vandaag weer losliep omdat ze meeglipte toen mabel en mello naar stal moesten).
Lest schreef:hmm ik ben echt even de draad kwijtik dacht dat Tessa derde was en jij achtste! staat toch ook op de flevoruitersite?
Kylan schreef:Lest schreef:hmm ik ben echt even de draad kwijtik dacht dat Tessa derde was en jij achtste! staat toch ook op de flevoruitersite?
Derde van de B, 8ste van de hele finale
Gefeliciteerd Emma. Heel erg net resultaat voor jullie. Zeker omdat je pas zo kort met haar aan de gang bent.
Ik had je nog gezien met losrijden, ik moest als allerlaatste in de Z-ring.
Toen ik later weer terugkwam zat je er nog steeds op, en nog steeds, en nog steeds, geen wonder dat je pony een beetje moe was in de finale. Misschien volgende keer toch maar even je pony op de trailer doen volgende keer
Ik denk trouwens niet dat die jury niet weet wat er bij de B gevraagd werd, er is tenslotte een B-combinatie dressuurkampioen geworden.
en ik heb het nu over de 1e proef, niet over de finale. En ja ik was er wel afgegaan als alles wat duidelijker was verlopen 

er lig biks in de stal en tessa had dr al gepakt voordat ze ergens naartoe kon . Ze walste als een voleerder haflinger door het minuscule openingentje bij de ingang
.
vandaar dat bakje biks op het krukje
die vond ze heel leuk