Een nootje vooraf; We rijden eigenlijk bijna nooit in deze bak, en in de ene helft was gewoon les. We reden dus in een afgezet stukje op het einde. En daar staan dus menwagens, met zeilen erover heen
... Nou dát is me een partij eng. Op een gegeven moment draaide Yv in eens om, en toen zei het baasje *pats boem... Normaal verlies ik eerst nog mijn evenwicht voor ik er af pleur (doe ik erg vaak namelijk
) Maar dit was dus echt *pats boem, ik lag der al naast voordat ik besefte dat ik bezig was met vallen. Iig, ik kwam niet zo prettig terecht, op mijn stuitje. Ik ben uiteraard gewoon doorgereden, maar had wel erg last van mijn stuitje+was behoorlijk gespannen(en Yvke ook wel!) op de foto's. Let dus niet al te veel op mijn houding hoewel opbouwende kritiek altijd gegeven mag worden.
Yvke gefascineerd door een wapperend zeil

Eventjes kijken dan maar

Dit begint er op te lijken

En weer even terug naar stap (overgang)

*zuucht

Zooo ben je braaf! (let vooral niet op mijn benen)

Ja ehm, op de foto's dat Yvke loopt zoals ik wil... Zit ik er zelf als een waus op

Kijk eens aan

Hier is ze heul boos op het wapperende zeil

Ehmmm ja...
Nou zelf ben ik eigenlijk wel heel tevreden over hoe Yvke liep. 2 maanden gelden zat ze namelijk weer helemaal vast, en verzette geen stap meer. We hebben haar toen eerst wat rust gegeven... En zijn daarna langzaam weer begonnen met rijden. 23 juni heb ik nu mijn eerste wedstrijd
Maar dat zal wel weer een drama worden

) bedoel hoor.