ff snel uitleg ik:
ben heel lang ziek geweest ruim een jaar nu en mijn friesje was ook heel lang geblesseerd en ik dacht al dat hij nooit meer bereden zou kunnen worden. Maar een paar weken geleden is mijn DA geweest voor de routine controle en nakijken van de paarden ( sta nu op een nieuwe stal lekker dicht bij mij ) en ook Gambit werd nagekeken en het bleek dat het wel goed genezen is en door dat ik zo lang de tijd en rust genomen heb en hem wel gewoon beweging heb gegeven maar het niet heb belast door longeren en rijden dat hij onverwacht weer hersteld is.
ik ben dus heel erg blij ofwel ik al aan het idee begon te wennen dat hij mijn paard voor het mennen en de vrijheidsdressuur zou worden ben ik nu dus extra mega blij dat ik hem mag gaan inrijden...
ik heb er al 2 of 3 keer eerder op gezeten maar dat werd dus eerst door mijn ongeluk en later door zijn ongeluk tegen gehouden.
Hier de foto's van vandaag hij was lekker gek aan de longe en mega braaf onder het zadel en heeft alles onthouden en weet het zelf te linken wat ie aan de hand heeft geleerd.
Ben apetrots op hem...
samen met ingrid_zij hield hem vast en had de camera
was het dus vandaag zo ver...YEAAAHAAAA eidelijk weer een zadel op
yes yes yes ik ga weer rijden ff dansen...
ff braaf stil staan...
erop zitten... goh wat is ie braaf
ff stappen hij was erg cool
lekker drafje hij is zo heerlijk voor het been maar soms nog wat scheef maar dat mag
halthouden .. gaat al heel vaak alleen op mijn zit

en lekker uitstappen...
houd het commentaar netjes we moeten alle twee weer beginnen en zeker met elkaar.
merk nu wel dat ik binnenkort als meneer wat spieren krijgt een ander zadel mag aanschaffen...
meneertje gaat een flinke gozer worden

wat een beest! Vind de foto's onder het zadel heerlijk om naar te kijken. Lekker ontspannen, ga zo door!
bleef ie nu lekker relaxd staan
updates van meneertje plaatsen kijken of ie zo blijft hij is van de drie heren met ballen de enige waar je het af en toe van merkt dus ff afwachten of ie zo zoet blijft.
Schitterend om te zien. En ik moet er niet aan denken dat ie dat soort capriolen onder het zadel uithaalt
Gelukkig maar dat Gambit zijn opvoeding zo serieus neemt