1e proef ging erg lekker, alleen 1 eenvoudige wissels ging verschrikkelijk slecht vond ik. Staat niks over op de protocol, maar hij ging halthouden, wegdraven en pas veel later aanspringen.
Was eigenlijk ex equo 1e met 209 geweest, maar er was bij mij 1 7 in een 6 veranderd. 2e met 208 dus. Wel terecht meisje dat 1e was reed een onwijs nette foutloze proef

2e proef ging ook erg lekker, beetje storing met hh en achterwaarts en vlak voor mijn afgroeten.
Was dezelfde jury als laatste clubwedstrijd en toen vond ze mijn aanleuning niet goed. Vanaag ook niet. Had 195 punten, terwijl hij heel netjes ging. Had zelf wel minstens 5 punten hoger verwacht, maar bij dit jurylid heb ik vorige keer 2 keer goede winst gereden dus het ligt echt aan mij

Eigen commentaar;
Ik zit verschrikkelijk, niet netjes genoeg rechtop, tenen naar buiten en linkerhand plat. Komt doordat ik vanmorgen bijna niet kon bewegen van de pijn, zit iets niet helemaal goed in nek + rug. Normaal zit ik wel netjes

Pony moet meer op de achterhand en niet kantelen

Foto's staan niet helemaal op volgorde
1. Galop inrijden.

2. Overleg instructie

3. Halthouden na een 'ik schiet het hele veld over' actie

4. Stappen met inrijden

5. Keertwending tijdens inrijden

6. Uitgestrekte stap 1e proef, teugels te los.

7. 11. Weer uitgestrekte stap 1e proef, zelfde commentaar als hierboven

8. Vlak voordat ik mocht beginnen 2e proef. Maak net een ophouding omhoog met binnenhand. Die zit daar normaal dus niet

9. Halthouden vlak voordat we mochten beginnen met 2e proef.

10. Uitgestrekte draf in 2e proef, hij was een beetje moe. Normaal gaat hij veel meer zitten van achter

11. Uitgestrekte stap

12. Ook uitgestrekte stap

13. Middengalop contra, hoorde mijn moeder niet
Vandaar zo'n raar schuin hoofd
14. Volte 8 meter galop. Teveel spoor erin, maar hij reageerde niet super goed op mijn been, dus even duidelijk maken dat hij dóór moest gaan

15. Middengalop contra

Ik ben pas weer 7 weken met deze pony aan het trainen, dus niet te hard voor ons zijn

kan natuurlijk niet teveel sociale acties doen op 1 dag