Hij liep best lekker los, ik hoef teminste niet meer de hele proef in de stress te zitten of zijn hoofd laag blijft, omdat hij toch o zo vast zit, maar hij blijft nu gewoon laag
.We kunnen nu dus aan andere dingen werken, en die andere dingen zijn er genoeg!
De 1e proef ging het fijnste, hij was lekker los, en heel erg braaf, ietsje te braaf misschien, mag hem soms nog wel iets meer rijden, maar dat gaat meestal nog mis
.Ik had in die proef 184, dus weer een wpje erbij!!
De 2e proef was wat slordig, Kevin had het een beetje gehad, en ik wilde er iets meer aan rijden, tja, dan wordt het nog wat slordig, ik raak hem dan wat kwijt, en kan het allemaal niet zo fijn afwerken, en hij wordt minder fijn aan de hulpen.....
Ik had in die proef 172, terecht dus.
Ik ben iig tevreden, we zaten lang niet bij de prijzen, maar dat vind ik ook helemaal niet het belangrijkste, het is natuurlijk wel mooi meegenomen, maar we gaan voor het plezier en de puntjes!
Ik heb er dus weer eentje bij, en de teller staat inmiddels op 6!
Maargoed, hier dus de foto's!
Hier raak ik hem dus iets kwijt, hij valt wat op de voorhand etc.
Net voor de proef, geeft wel een fijn beeld vind ik.
Ik denk dat dit begin wijken is ofzo.
Buitenteugel er iets meer aan.
Geeft wel een fijn beeld vind ik, ik hang alleen iets achterover...
Galopje, er lijkt zo iets spanning in te zitten, maar dit al zoveel beter geworden, in het begin sloeg hij heel erg zijn hoofd omhoog, nu is zijn hoofd bijna stil...
Beetje ver weg, maar geeft ook wel een fijn beeld vind ik
.Dit waren de foto's
.Commentaar geven mag, maar wees niet te streng
.