Rembrandt @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Leonie_15

Rembrandt @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 11:32

Ik rijd Rembrandt nu 3 maanden, hij is niet van mij maar mag m rijden voor de manege eigenaar, anders wordt hij toch niet bereden. hij is nml niet zo makkelijk en best wel pittig.
In de bak is hij vrij druk, maar op stal vet lief Bloos dan ook zeer popu bij de ukks Tong uitsteken maar het gaat echt steeds beter en we zijn begin mei ook officieel gestart met wedstrijden rijden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de foto's staan wel een beetje door elkaar

MilesNF

Re: Rembrandt @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 13:29

Leuk paard, ik vind de aftekening op zijn hoofd erg leuk.
Jij zit er ook best netjes op, alleen je handen iets hoger.
Paard heeft zeker tuigerbloed? Hij loopt wel de hele tijd gespannen met zijn hoofd omhoog, maar dat is misschien ook omdat hij zo druk is?

joepiejee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 13:34

Leuk paard hoor, ziet er lekker fris uit!
Ik zou eens proberen je handen wat breder te houden, contact met z´n mond houden en goed aandrijven. Hoe tegenstrijdig dat ook klinkt omdat hij waarschijnlijk al flink voorwaarts is. Het is de bedoeling dat hij dan lekker laag en over de rug gaat lopen. Nu houdt hij zich nog vast en als je dit goed oefent zal hij steeds meer vanzelf die lage, ontspannen houding aannemen.
Succes en veel plezier!

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:10

Heey! Haha! ziet er leuk uit hoor, goed oefenen en dan gaat t helemaal goed komen volgende maand Knipoog

horsiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 19:37

Hey leuk paard! K heb hem wel ns gezien bij... boer groen ( blehh, sorry mijn mening) succes ermee

Leonie_15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 21:38

Lieke schreef:
Leuk paard, ik vind de aftekening op zijn hoofd erg leuk.
Jij zit er ook best netjes op, alleen je handen iets hoger.
Paard heeft zeker tuigerbloed? Hij loopt wel de hele tijd gespannen met zijn hoofd omhoog, maar dat is misschien ook omdat hij zo druk is?

Ja het is een tuiger Knipoog en dat hij zo met zijn hoofd omhoog loopt is bestwel irrirant, maar het gaat nu gelukkig al beter, hij loopt nu, nu ik hem voor het rijden longeer, ook al veel sneller aan de teugel Haha!

Leonie_15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 21:40

joepiejee schreef:
Ik zou eens proberen je handen wat breder te houden, contact met z´n mond houden en goed aandrijven. Hoe tegenstrijdig dat ook klinkt omdat hij waarschijnlijk al flink voorwaarts is. Het is de bedoeling dat hij dan lekker laag en over de rug gaat lopen. Nu houdt hij zich nog vast en als je dit goed oefent zal hij steeds meer vanzelf die lage, ontspannen houding aannemen.
Succes en veel plezier!

okee thnx , zal het morgen meteen proberen !

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:46

Juist niet je handen uit elkaar want dan ga je het jezelf aanleren en heb je er later alleen maar last van!
Het kan zijn dat je bedoeld dat je je handen even uit elkaar houd en sluiten en dan gaat je paard nageven.

Verder leuk paardje! veel succes

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 08:03

joepiejee schreef:
Ik zou eens proberen je handen wat breder te houden, contact met z´n mond houden en goed aandrijven. Hoe tegenstrijdig dat ook klinkt omdat hij waarschijnlijk al flink voorwaarts is. Het is de bedoeling dat hij dan lekker laag en over de rug gaat lopen. Nu houdt hij zich nog vast en als je dit goed oefent zal hij steeds meer vanzelf die lage, ontspannen houding aannemen.Succes en veel plezier!

Ben het voor het grootste deel wel met je eens, Ja
Zodra jij hem aan je been hebt ookal is hij in het begin nog zo hyper, zeg jij hem dat hij moet lopen, als je je been er niet aan houd loopt hij dus zegmaar 'zelf' en piept ie dr veel makkelijker tussenuit. Lachen Dus zorgen dat je hem met zn koppie erbij houd.

Dat dikgedrukt is idd belangrijk, zodra hij dat doet (en dat weet je zelf ook Haha! ) loopt hij gewoon lekker.

Maxy0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 11:44

Figo schreef:
joepiejee schreef:
Ik zou eens proberen je handen wat breder te houden, contact met z´n mond houden en goed aandrijven. Hoe tegenstrijdig dat ook klinkt omdat hij waarschijnlijk al flink voorwaarts is. Het is de bedoeling dat hij dan lekker laag en over de rug gaat lopen. Nu houdt hij zich nog vast en als je dit goed oefent zal hij steeds meer vanzelf die lage, ontspannen houding aannemen.Succes en veel plezier!

Ben het voor het grootste deel wel met je eens, Ja
Zodra jij hem aan je been hebt ookal is hij in het begin nog zo hyper, zeg jij hem dat hij moet lopen, als je je been er niet aan houd loopt hij dus zegmaar 'zelf' en piept ie dr veel makkelijker tussenuit. Lachen Dus zorgen dat je hem met zn koppie erbij houd.

Dat dikgedrukt is idd belangrijk, zodra hij dat doet (en dat weet je zelf ook Haha! ) loopt hij gewoon lekker.

Nix meer aan toe te vogen volledig mee eens! Knipoog

het is verder wel een mooi paard! Knipoog

Soo_Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 12:58

Leuk paardje, en comentaar wat er was is al geplaatst.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:43

Heey leo,jij ook hier Haha!

Rembrandt is echt een leuk dier..

Even voor de duidelijkheid, rembrandt is een jonge tuiger,die nog niet zo lang onder het zadel is en dus veel moet leren.
Leonie heeft al veel met hem bereikt in korte tijd en ik vind het ook stoer dat ze hem nu ook start..

Leo,succes met hem en ik zie je snel.. Doei!