In de bak is hij vrij druk, maar op stal vet lief
dan ook zeer popu bij de ukks
maar het gaat echt steeds beter en we zijn begin mei ook officieel gestart met wedstrijden rijden.

de foto's staan wel een beetje door elkaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan ook zeer popu bij de ukks
maar het gaat echt steeds beter en we zijn begin mei ook officieel gestart met wedstrijden rijden.

ziet er leuk uit hoor, goed oefenen en dan gaat t helemaal goed komen volgende maand
Lieke schreef:Leuk paard, ik vind de aftekening op zijn hoofd erg leuk.
Jij zit er ook best netjes op, alleen je handen iets hoger.
Paard heeft zeker tuigerbloed? Hij loopt wel de hele tijd gespannen met zijn hoofd omhoog, maar dat is misschien ook omdat hij zo druk is?
en dat hij zo met zijn hoofd omhoog loopt is bestwel irrirant, maar het gaat nu gelukkig al beter, hij loopt nu, nu ik hem voor het rijden longeer, ook al veel sneller aan de teugel
joepiejee schreef:Leuk paard hoor, ziet er lekker fris uit!
Ik zou eens proberen je handen wat breder te houden, contact met z´n mond houden en goed aandrijven. Hoe tegenstrijdig dat ook klinkt omdat hij waarschijnlijk al flink voorwaarts is. Het is de bedoeling dat hij dan lekker laag en over de rug gaat lopen. Nu houdt hij zich nog vast en als je dit goed oefent zal hij steeds meer vanzelf die lage, ontspannen houding aannemen.
Succes en veel plezier!
joepiejee schreef:Leuk paard hoor, ziet er lekker fris uit!
Ik zou eens proberen je handen wat breder te houden, contact met z´n mond houden en goed aandrijven. Hoe tegenstrijdig dat ook klinkt omdat hij waarschijnlijk al flink voorwaarts is. Het is de bedoeling dat hij dan lekker laag en over de rug gaat lopen. Nu houdt hij zich nog vast en als je dit goed oefent zal hij steeds meer vanzelf die lage, ontspannen houding aannemen.Succes en veel plezier!

Dus zorgen dat je hem met zn koppie erbij houd.
) loopt hij gewoon lekker. Figo schreef:joepiejee schreef:Leuk paard hoor, ziet er lekker fris uit!
Ik zou eens proberen je handen wat breder te houden, contact met z´n mond houden en goed aandrijven. Hoe tegenstrijdig dat ook klinkt omdat hij waarschijnlijk al flink voorwaarts is. Het is de bedoeling dat hij dan lekker laag en over de rug gaat lopen. Nu houdt hij zich nog vast en als je dit goed oefent zal hij steeds meer vanzelf die lage, ontspannen houding aannemen.Succes en veel plezier!
Ben het voor het grootste deel wel met je eens,
Zodra jij hem aan je been hebt ookal is hij in het begin nog zo hyper, zeg jij hem dat hij moet lopen, als je je been er niet aan houd loopt hij dus zegmaar 'zelf' en piept ie dr veel makkelijker tussenuit.Dus zorgen dat je hem met zn koppie erbij houd.
Dat dikgedrukt is idd belangrijk, zodra hij dat doet (en dat weet je zelf ook) loopt hij gewoon lekker.