Ik zal het even kort proberen uit te leggen.
Sander is de verzorgpony van mij en Maartje_M op Bokt. We verzorgen hem nu zo'n jaar.
Sander is 16 jaar oud, en heeft altijd voor de kar gestaan. Ooit in een ver verleden is er een zadel 'opgegooid' waarna een rodeoshow van Sander volgde, en er vervolgens geen zadel meer opgelegd werd.
Maartje en ik rijden nu dus bijna een jaar met Sander voor de kar, maar steeds kwamen we probleempjes tegen die je onder het zadel gewoon makkelijker kan trainen, dus anderhalve maand geleden hebben we de stoute schoenen aangetrokken en zijn we rustig aan begonnen met het inrijden.
Dit ging echt bovenverwachting goed, hij accepteerde het zadel eigenlijk heel erg snel en leert nu onder het zadel ook erg snel.
Sander een jaar geleden, toen ik er voor het eerst kwam (Lees: zonder spieren, te mager (als ie liep kon je zijn ribben tellen))

Sander voor de tweede keer onder het zadel, van de eerste keer hebben we geen foto's:

De volgende foto's zijn van vandaag, hij is nu 16 jaar en anderhalve maand onder het zadel(foto's staan niet op volgorde):
Maartje op Sander:

Spannend, de hond van de buren kwam ook kijken:

Ik er op: (tja inderdaad een beetje groot....)

Ja hoor! Ik kan ook lachen! Mijn binnenhand is hier wel een beetje streng, mag ik meer openen...

Mijn eigen aandachtspunten:
- geen geld zoeken in de wei...
- hakken uitdrukken...
- handen rechtop houden...
Commentaar mag, tips heb ik liever!
Maartje heeft de foto's waar ze zelf op staat niet zelf uitgezocht, hou het commentaar vriendelijk. Ik weet dat ze weet dat ze haar ellebogen meer moet buigen en haar benen wat verder naar achteren moet leggen. (he Maartje?)
Groetjes Corinne.
Even fototje toegevoegd..
Ik ben dus dat andere meisje
.
En als hij meer ontspannen loopt, denk ik dat de achterhand er makkelijker bij te rijden is.
Pianohandjes zijn het volgende aandachtspunt