Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_twin_ schreef:Maar10e >>> Leren chap schoenen en chaps er omheen
armyhorse schreef:Zonder beugels rijden helpt heel goed.
Heb ik ook last van mijn rechterhak leidt een eigen leven.

. Dit heeft bij mij geholpen.
of wat voor beugelblokje je hebt
maar ik denk eerder dat de rek-strek-en houding oefeningen je wat beter kunnen helpen dan nieuwe beugelblokskes / paardrijlaarzen, want als het aan je zit mocht liggen, dan heb je aan nieuwe spullen weinig
veel succes! _twin_ schreef:k kan me hakken niet goed naar beneden houden als ik op mijn paard zit.. ik probeer het altijd weer .. Of me hakken glijden uit de beugels .. Weten jullie een goede oplossing om je hakken naar beneden te houden en dat je begeuls niet snel uitschieten? Ik heb wel gewone beugel blokjes in mijn begeuls maar heb het iedee dat dat niet zo goed werkt
texelse schreef:Er wordt altijd geroepen "hakken naar beneden" en heel veel ruiters krijgen dat op de een of andere manier niet goed voor elkaar. Tegen mijn dochter werd het een keer op een andere manier gezegd, nl.: "duw je knieën maar naar beneden", en toen viel het kwartje.....
Misschien te proberen. Niet aan je hakken denken, maar je knieën naar beneden duwen. Bij anderen heeft het ook geholpen.
MalPaarden schreef:ik hbe dit probleem ook ..
ik ga binnekort even zonder beugels rijden misschien helpt t maar ik he ook een schuivend zadel en een leuk makkelijk paard nmaar niet heus dus dat word wat maar het moet lukken en anders ga ik verder kijken voor zitles