Hier weer een Topic van Mij en Garabel!
Magda (Magda_90) en ik waren deze dag super Penny'erig bezig geweest whahahaah... we vonden het nogal leuk om Garabel helemaal in het zonnetje te zetten! Dus hebben wij haar helemaal mooi gemaakt! Knotjes(wilde niet goed omdat de manen er iets te lang voor waren en we niet heel erg lang de tijd hadden om het goed te doen!)
Ikke aan het werk

Resultaat:

Voor we gingen rijden Floepte er nog iets op Garabel haar schouder! OEEEH wat waren wij boos!

Toen ging eerst Magda rijden en daarna ikke! Hier wat fotos van mij en het rijden!
Commentaar waar ik zelf van bewust ben en waar ik aan het werk mee ben!:
- Rechtop zitten (gaat al beter maar kan nog beter!)
- Geen geld zoeken!
- Niet pianospelen (gaat al beter)
- Hakken nie teveel optrekken!
- Soms meer op mijn tenen letten!
Hier mijn Fotos met het rijden op Garabel van afgelopen zondag (13 Mei 2007)
(geen inrijfotos omdat magda voor mij al reed en ze onder mijn inrijden een broodje at en dus geen fotos kon maken!)
1. Lekker actief lopen! Hier liep ze wel fijn
(ook best mooie foto!)
2.

3. Hier liep ze ook fijn! hier was ik haar ook mooi rond proberen te laten lopen! Want op zich liep ze wel lekker actief in achterhand!

4. Volte maken! Check mijn hoofd whahaha heel erg intensief bezig! Zadel zat btje scheef + beugel niet goed...

5. Volte.

6. Whoehoeeeee..... Whoesh... Galopje ineens Jajaj springhouding weer! (werd een beetje verrast!)

7. Beugel langer maken! Hij werd vet irri!

8. wow mijn hoofd! zag zeker HEEEEL veeel geld liggen

10. na Afloop nog ff bedankje aan Garabel!

11. SMILE

12. Vlechtjes eruit halen

13. Lol met je KNOL!

14. Jaja....

15. Doeidoei Garabel

Commentaar mag! Maar wel opbouwend commentaar waar ik iets aan heb! En doe het Vriendelijk! Ik ben bewust van mijn Fouten! En daar werken we aan!!
Groetjes Rianne

). Maar daar zal je verder vast wel aan werken