Ze is 4 jaar en net 3 á 4 week onder het zadel....
In het begin vond ze het opstappen heel vervelend, last van haar evenwicht. En ze had haken op enkele kiezen en een wolfskies, die zijn bijgeslepen en eruit gehaald. Daarna ging het opstijgen wel goed. Als je alles op heb gepakt wil ze ook gelijk aan het werk. Na 5 min is ze dan wat rustiger en kan je ook normaal een rondje stappen. Wel is ze in de stap nog een beetje druk, maakt de passen niet goed af... aan het eind doet ze dat wel... Er zit nu nog veel spanning in, maar dat komt wel goed.
Hier de foto's van zondag met degene die haar heeft ingereden:

Ik heb er zelf gisteren ( ook zondag) er 's avonds bij ons thuis even opgereden voor het eerst. Ik heb die zondag ook niet kunnen zien hoe dat meisje haar reed dus wist niet echt wat ik kon verwachten. Ik merkte dat ze na het opstijgen idd heel graag aan het werk wou. Het ging heel goed. Heb alle basisgangen even uitgeprobeerd. De foto's die er zijn genomen zijn niet echt mooi ofzo
(qua mijn houding en hoofd etc
Dus we maken nog een keer andere foto's zo snel mogelijk!!!Wat vinden jullie ervan???
(p.s. ze rijden de pony niet express aan de teugel, ze is heel makkelijk in de mond en als je de teugels aanneemt gaat ze gelijk met het hoofdje omlaag)