ToyStory is namelijk de grootste 10jarige puber (geestelijk zeg maar nog 3..)
Toch wilde ik de gok weer eens wagen om op wedstrijd te gaan. Mn laatste wedstrijd was in januari dus werd wel weer eens tijd.
Toy heeft altijd idiote buien gehad en zeker op wedstrijd. Ik heb vaak veel kijkers en dat is niet omdat het zo goed gaat zeg maar. Meer omdat meneer als een skippybal door de bak gaat. Maar wie niet waagt wie niet wint. Thuis heb ik zijn streken er nu ver uit dus dan kan ik het ook weer eens op wedstrijd proberen.
Ik had eigenlijk geen verwachtingen buiten dat ik mn proef uit hoopte te rijden zonder bokken of stijgeracties.
En dat is de eerste proef gelukt!!!
De tweede proef niet maar dat viel ook nog alles mee. Toen ik richting een sloot reed kwam er een windvlaag waardoor het riet flink ritselde dus Toy zag kabouters. Maar ik kreeg hem daarna wel weer doorgereden wat al heel wat is. Normaal bleef hij dan staan stieren. Daarna bij de middengalop wilde hij niet door dus legde ik mn zweepje even aan en meneer werd daar zo gek van dat hij 3 galopsprongen met 4 benen tegelijk deed. Maar verder kreeg ik hem wel weer gewoon door dus viel alles mee.
Nouja genoeg gekletst hier de foto's:

1. Even poseren terwijl ik bijna de ring in moet

2. Beginnen aan de slangenvolte met 3 bogen

3. Weet even niet waar dit in de proef was

4. Van hand veranderen met middendraf

5. Toyke stout haha! Dit is de standaard kop die hij op zet als hij liever iets anders wil.....

6. Middenstap (beetje raar moment)
Proef 2

7. Net na het groeten op de rechterhand

8. Met mijn vriend die me voorlas

9. Middendraf

10. Ergens in draf volgens mij voordat ik aan moest galoperen

11. In stap de rijbaan verlaten Mensen wat steken mn tenen uit....
Eigen commentaar:
- Tenen naar binnen
- Toy mag ronder en lager in de hals
- Ik mag meer ervoor gaan zitten meer showen zeg maar
- Toy mag een paar kilootjes minder haha....
En vast nog veel meer haha maar heb mn proef al uitgereden zonder echt gekke dingen dus was al lang tevreden!
Commentaar is welkom maar hou het netjes en zo dat ik er wat aan heb!
Dus blijf beetje lief voor mij!