wedstrijd in Sevenum B t/m Z1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jaggie

wedstrijd in Sevenum B t/m Z1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 19:24

Vandaag dus wedstrijd gehad in Sevenum met alle 4 de paarden. De weersvoorspelling was niet echt om naar uit te kijken, maar bleek achteraf wel mee te vallen. Ik heb niet van alle paarden veel foto's en de kwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven, maar het geeft wel weer een impressie weer. Enjoy it (or not;))

Als eerste V-Power in de klasse L1 gestart. Ik wilde met wat meer actie rijden in de proef, dit lukte nog niet helemaal, maar de proef ging wel goed. Resultaat was 199 punten en 1ste prijs.
Helaas, buiten deze foto, geen rijfoto's of filmpje
Afbeelding

Daarna in het B gestart met Loraine, het regende toen de hele tijd, wat minder prettig was. Met losrijden ging ze eigenlijk heel lekker en liet ze zich echt heel erg goed zien. In de proef ging het wat minder en was ze wat plakkerig tegen mijn rechterbeen, waardoor we hele goede stukken in de proef hadden, maar ook hele slechte stukken. Resultaat was 188 punten en 10e plaats.

nog met losrijden
Afbeelding

ff halthouden en kijken naar iets heeeeel interessants in de verte Vork
Afbeelding

drafje
Afbeelding

ring rond rijden
http://www.mijnalbum.nl/Foto=EPWRWGGL

nog steeds niet begonnen met de proef, ze kantelt hier idd, ze doet het nu al stukken minder vaak als eerst, maar het is zeker wel een verbeterpuntje.
Afbeelding

middendraf, met veeeel knieactie
Afbeelding

galop, haar minst sterkste gang op het moment
Afbeelding

op zich geen mooie foto, maar zo kun je wel haar mooie model zien
http://www.mijnalbum.nl/Foto=6ZRWYZIS

ontstuimig net na het aangalopperen
http://www.mijnalbum.nl/Foto=W3KWWGWD

Toen was Dexter GS aan de beurt in het Z1, hij was vrij ontspannen en ik kon er goed aan rijden, ook tijdens de proef. De proef zelf ging vrij goed, met hier en daar nog wat fouten, waar we de komende tijd gewoon heel hard aan gaan werken en dan komt dat vast ook wel goed. Resultaat 415 punten en 9e van de 30, net buiten de prijzen.

Helaas, buiten deze foto, geen verdere rijfoto's of filmpje hij kijkt zoo lief hier
Afbeelding

En als laatste Landato GS gestart, hij was de vorige keer nogal fris en je voelt bijna niet of hij nu wel of niet spant. Daarom deze keer ook weer eerst aan de longe gereden, waar hij eens flink gas gaf voor zijn doen. De proef zelf ging eigenlijk best netjes, er zaten nog wat dingen in die beter konden, maar ook hele nette stukken. De punten van 181 vielen eigenlijk ook ietswat tegen.
Landato is nogal aan de grote (1.72) en lange kant en daarom ook niet zo makkelijk in zo'n ringetje rond te sturen, dat is naast het concours rijden ook allemaal wennen. En ja hij mag nog wat kilootjes kwijt.

hij houdt de enge fotograaf goed in de gaten
http://www.mijnalbum.nl/Foto=MGTY7OB8

en nog steeds die enge man daar op het bankje, hoezo grote oren Clown
http://www.mijnalbum.nl/Foto=TGU47YNW

nat van inspanning en vol concentratie
Afbeelding

starten met de proef
Afbeelding

netjes 'binnenkomen'
Afbeelding

ik geloof dat dit de slangevolte moet voorstellen
Afbeelding

gebroken lijn
Afbeelding

galop
Afbeelding

overgang terug naar de stap, ja ik hang te ver naar achteren
http://www.mijnalbum.nl/Foto=SB8N7YTU

en afgroeten, hij staat hier best netjes, ook mooi met de oortjes naar voren
Afbeelding

blacklight

Re: wedstrijd in Sevenum B t/m Z1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:26

Jij maakt lange dagen haha! Ik vind zo van de foto`s het eerste paard de mooiste haha. Maar ze zijn eigenlijk allemaal super. Ook over het rijden heb ik eigelijk weinig commentaar ziet er allemaal goed uit

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:30

Zo dat was weer een druk dagje of niet Haha! gefeliciteerd met de resultaten! Vind vooral Lorainne echt een mooie dame Ja Landato blijft imo wat hoog in de achterhand helaas. Zelf proberen je been lang te houden, verder heb ik er niks op aan te merken, ziet er allemaal netjes uit Haha!

Mloui

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:32

Soweej, wat zal jij moe zijn na zo'n dag wedstrijd! Het ziet er bij allemaal wel netjes uit! Dexter is echt een leuk dier om te zien. Maar wat ik me eigenlijk afvroeg, mag je 4 paarden op 1 dag starten? Mij hebben ze vroeger altijd wijsgemaakt dat je max met 3 paarden op 1 dag mag starten? Misschien is het verandert hoor, maar er staat me iets van bij.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 19:40

Het zijn meestal idd lange dagen die vrij vermoeiend zijn, maar wel hartstikke leuk!

@blacklight, die van de eerste foto is ook mijn lieveling hoor, want dat is ook mijn eigen toppertje Tong uitsteken
@Vera, klopt dat Landato achter hoger is, hij is ook nog overbouwd. Als hij wat meer op krachten komt en niet meer zo slungelig is, dan kan hij ook meer gaan zitten en dit wat verbergen.
@Mloui, ik meende dat je er 4 mocht starten...maar ik zou het eigenlijk ook niet met 100% zekerheid weten te zeggen. Ik heb er imo nog niks over gehoord en als het organisatorisch mogelijk is, dan zie ik het probleem ook niet.

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:52

Heey trees Haha! zit ik hier te wachten op een sms-je van Steph, maar niks hoor, dacht dan maar eens op bokt kijken en.... jawel hoor, daar staat alles Knipoog

Met Power nog van harte gefeliciteerd met je 1e plaats, Lorraine en Landato heb ik helaas niet gezien, maar gefeli. met je winstpunt.

Dexter heb ik dus wel helemaal gezien, en zag er goed uit, net buiten de prijzen, is voor de 3e keer starten toch super goed, komt wel goed (zei vanmiddag iemand tegen me, ken je die misschien,haha)

Erg leuke foto`s. groetjes Monique

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:56

Leuke foto's, ziet er goed uit allemaal! Nogmaals gefeli met je winst! Lachen

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:05

Lijkt me een superdagje, met alle paarden een winstpunt(en) rijden! Proficiat met je eerste plaats met Power Haha!

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:14

Wat een leuke foto's! Met het weer heb je idd wel geluk gehad, dat had natuurlijk heel anders kunnen zijn.
De uitslag met V Power is natuurlijk helemaal top! Proficiat, ook met de nadere punten!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:14

Ziet er goed uit Steph!
Gefeliciteerd!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 22:06

@Monique, haha ik had er idd niet meer aan gedacht, maarrr toch wel nog wat gestuurd, alleen was je zelf alweer op onderzoek uitgegaan. Hûh wie vroeg dat dan of je mij kende?

Verder thx voor de reacties.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 08:17

Zo, je hebt weer heel wat gereden stephanie, gefeliciteerd met je resultaten en prijs!

Die wedstrijdbeoordeling op je site vind ik overigens echt Afgod Geweldig haha

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 11:45

ziet er goed uit!!

mag ik vragen van welk merk de frontriem van V-Power is?

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 15:17

@Nishada, vind je die beoordeling goed of leuk of helemaal niks? Tong uitsteken
@Kaitlin, het is een Dobert frontriem

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:44

Ja steph.. Ook dit ziet er gewoon weer hardstikke netjes uit!!
Knap hoor, dat je met zoveel verschillende paarden rijdt, je moet ze toch allemaal verschillend rijden..
En dat je ze dan zo rondstuurd!!
Petje af Haha!

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 17:03

super van V power ga zo door Haha!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 10:28

het zijn idd allemaal erg verschillende paarden om te rijden Laura en ook nog eens allemaal op een ander niveau qua training.

@Nathalie, ben je daar zelf niet gestart? Zag dat je in Beesel nog prijs had, proficiat!

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 10:45

nee wij zijn naar Haelen geweest, proef 1 kreeg ik de punten helaas niet en tussen proef 1 en 2 had ik maar 5 minuten. Dus ik kreeg hem niet meer op zijn achterhand, slordig proef. Toch nog 2 winstpunten en in de eerste proef was ik 5e.

Ga je ook naar Herkenbosch? Vorige jaar heb ik je daar voor het eerst gezien met Power.

MissVanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 11:37

Ziet er goed uit leuke foto's

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 19:08

@Nathalie, jammer dat het niet zo ging als je wilde. Toch nog proficiat met wp en prijs!
Ik ga niet naar Herkenbosch, dan hebben we menwedstrijd in Zelhem. Ohh dat weet ik al helemaal niet meer dat dat daar was, ik heb daar toen alleen maar rond gestapt over het terrein.