vandaag heb ik weer op natasja gereden. Ze liep wel fijn vandaag. ik maak haar nu klaar voor B dressuur/springen. springen zou ze wel een B pacours al kunnen denk ik. maar dan moet ze dressuurmatig eerst wat beter zijn. juli gaat ze waarschijnlijk voor het eerst mee op springwedstrijd dressuur wacht ik liever even mee tot aan de winter. natasja is nu ongeveer een jaar onder het zadel maar hiervan missen ook wel enkele maanden. ik heb haar nu weer zo'n 2 maand onder t zadel.
ik heb haar vandaag met touwtjes gereden liever geen commentaar hierover. ik heb de touwtjes lang gehouden zodat ze mooi lang en laag naar beneden ging, wat ze erg moeilijk vind ze kropt zich nogal gauw op. verder moet ze nog wat meer op de achterhand komen. maar dat komt met de tijd wel. verder mijn houding is om te janken
ik zit te veel voorover kijk naar beneden en op zij (wil te graag zien hoe mijn pony loopt
) trek mijn benen op. en kom te ver uit het zadel met lichtrijden. en beugels mochten ook wel wat langer maar aangezien ik ging springen is dit niet zo erg. misschien heb ik nog wat commentaar vergeten. commentaar welkom mits niet iedereen hetzelfde geeft na 1 keer weet ik het wel en niet gelijk is aan mijn commentaar en opbouwend
dan nu de foto's:
mooi lang en laag
mijn vreselijke houding
weer mooi lang en laag mag meer op achterhand maar dit komt wel met trainen(overgangen)
zonder touwtjes en mijn vreselijke houding weer
pony loopt mooi maar alweer mijn houding( word aan gewerkt)
galopje
nog es
dan springen van inspringen zijn de foto's mislukt steeds te vroeg of te laat
noodsprong ze zou er omheen gaan maar ik sluitte mijn hand net op tijd waardoor ze toch nog sprong helaas werd het wel een noodsprong
de mooiste voor het laatst
handen konden wel iets meer mee naar voren
dan nu het filmpje
http://www.zippyvideos.com/8697523756988396/natasja_mei_2007/
Probeer je hakken wel te blijven uitdrukken met aandrijven en je hebt je teugels ook wel erg los in het filmpje (1e gedeelte film/draven) Het springen ziet er netjes uit.
ik moet met springen nog heel erg wennen aan deze pony ze is precies het tegenovergestelde van mijn andere pony. en das heel erg wennen maar nu ze een aantal keer is meegeweest naar les gaat t al stukken beter