waari knu voor het 3e jaar kom
er Zijn foto's gemaakt van het springen...
vorige dag les gehad
Punten waar ik op moet letten:
mn voeten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Succes! Suziej schreef:Wat zet jou pony ontzettend vroeg af zeg! Probeer aan je afstanden te werken, misschien is een balkje ervoor handig? Verder inderdaad letten op je voeten, misschien kunnen je beugels nóg een gaatje korter. En het lijkt of je ontzettend ver uit het zadel komt, probeer wat meer terug te zitten.Succes!
quera schreef:Suziej schreef:Wat zet jou pony ontzettend vroeg af zeg! Probeer aan je afstanden te werken, misschien is een balkje ervoor handig? Verder inderdaad letten op je voeten, misschien kunnen je beugels nóg een gaatje korter. En het lijkt of je ontzettend ver uit het zadel komt, probeer wat meer terug te zitten.Succes!
ja ze zet iid vroeg af
maar ik kan er jammer genoeg niet aan werken want ik spring max 2 X per jaar op haar..
en als ik mn beugels nog korter doe dan kom ik nog verder uit het zadel.
maar met mn eigen les heb ik er amper/geen last van.. heel raar. maar layla springt ook heel anders dat ik gewent ben .misschien is dat het . ik kan eigenlijk niks anders verzinnen.. maar bedanktvoor het reageren ga proberen er iets mee te doen

_Sharon_ schreef:leuke foto's
ziet er netjes uit is dat je eigen paard?
nee tog..?
nou nog veel plezier met springen
×××

En voor die 2 keer per jaar heb je ook niet superveel aan commentaar over grondbalk