Djarada@NRPS Kampioenschappen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Tamara

Djarada@NRPS Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 15:25

Heey,

vandaag hadden we de NRPS kampioenschappen op het KNHS Federatiecentrum te Ermelo. Ik startte bij de pony's in de B Lachen.
Het was rotweer en bij m'n 2e proef ging het lekker hard regenen Boos! En Djarada was een beetje dwars van dat grote terrein en al die paarden.

In de ring met de 1e proef werd ze bang voor de bomen die plat lagen van de wind, ze wou ook niet door de plassen die op de hoefslag waren. Na 5 minuten gestuntel(Er waren er wat uitgevallen dus ze liepen niet uit Vork) zijn we maar begonnen, het werd niet beter. Ze was vreselijk strak en sterk en we gingen zelfs 1 keer buiten de bordjes en viel terug in draf terwijl ze moest galloperen. Ik dacht dat ik een verliespunt had maar ik had bijna een winstpunt, 176 punten!

De 2e proef ging stukken beter, het ging jammer genoeg keihard regenen na de helft van de proef. Gelukkig waren er in deze ring geen plassen en de bomen waren wat rustiger Lachen. Bij deze proef had ik 184 punten Haha!
Afbeelding
Losrijden. Oei, rechtop!

1e proef
Afbeelding
Mevrouw had geen zin om te luisteren Bloos
Afbeelding
Weer beetje braaf Lachen
Afbeelding

Afbeelding
Djar werkte niet mee Clown

We gingen met een winstpunt naar huis en een mooi roodwitblauw lint als herrinnering Lachen
Afbeelding
Met het commentaar graag een beetje rekening houden met het verhaal wat ik heb verteld Knipoog

Groetjes, Tamara

Honesty

Re: Djarada@NRPS Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 15:28

Ziet er goed uit, en commentaar geef je zelf al. Gefeliciteert. Knipoog

Pistasche

Re: Djarada@NRPS Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 15:31

Heey Doei! !

Ziet er goed uit !
Commentaar geef je zelf al Knipoog

Gefeliciteerd ! OK dan!