Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rivanalover schreef:Je kunt proberen met een ander paard voorop te laten gaan, dan volgt je paard waarschijnlijk wel, omdat het kuddedieren zijn

argonlover schreef:je zegt dat je het vandaasg pas voor het eerst hebt, mischien moet je gewoon geduld hebben of mischien heeft ze gewoon haar dag niet![]()
en anders kun je idd een ander paard voor laten gaan, maar waarom moet ze perse door die modderplas ..
[edit] sorry had jou berichtje met het vaak alleen rijden niet gelezen ..
en als ze het gedaan heeft natuurlijk goed belonen
!
tuinkabouter schreef:waarom moet hij dan door het water?? als ie niet wil kan je er toch ook gewoon om heen rijden..?
ik zou het ook niet leuk vinden om door de drek te lopen

Urielle schreef:tuinkabouter schreef:waarom moet hij dan door het water?? als ie niet wil kan je er toch ook gewoon om heen rijden..?
ik zou het ook niet leuk vinden om door de drek te lopen
Met een wedstrijd moet je paard ook onverstoorbaar door lopen als er plassen liggen.
en dat meisje missgien ook niet
)cartoucheL schreef:Ik zou je paard inderdaad lokken met wat lekkers of achteruit lopen... dan ziet hij/zij de plas niet.
dan stapt hij ineens in het water zonder dat hij het zag aankomen en schrikt hij nog meer.. Lijkt me ook niet de bedoeling?