Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LCharlotte schreef:Als ik je zo zie zou ik niet met dat bit rijden, lijkt alsof je nog niet bepaald een onafhankelijke zit hebt, lief diertje, maar ook geen aparte kleur.
LCharlotte schreef:Als ik je zo zie zou ik niet met dat bit rijden, lijkt alsof je nog niet bepaald een onafhankelijke zit hebt, lief diertje, maar ook geen aparte kleur.
prii schreef:Leuke fjord, alleen niet echt een apart kleur.....
Waarom hang je er niet een gewoon trensje in ?

Marigold schreef:kan me er wel iets bij voorstellen, mijn fjord was ook echt niet te houden op een gewoon trensje..
en dat is een veel voorkomend probleem bij fjorden..
layla__ schreef:omdat die heel sterk is! en ga nu niet beginne over wat voor materiale wij gebruike, we kenne de paarden beter als julle
Esperanca schreef:Marigold schreef:kan me er wel iets bij voorstellen, mijn fjord was ook echt niet te houden op een gewoon trensje..
Ja, maar vind je niet dat je dan een goede zit moet hebben en er mee om moet kunnen gaan?

LCharlotte schreef:Ik kan me echt boos maken om mensen die topics openen om vervolgens tegen iedere opmerking in te gaan
Iedereen hier zegt hetzelfde, maar nee, er zit vast geen waarheid in...
Marigold schreef:prii schreef:Leuke fjord, alleen niet echt een apart kleur.....
Waarom hang je er niet een gewoon trensje in ?
kan me er wel iets bij voorstellen, mijn fjord was ook echt niet te houden op een gewoon trensje..