Eigenlijk ben ik al sinds januari gestopt met het verzorgen van Chuwaz, maar af en toe verzorg en/of rijd ik hem wel eens omdat de eigenaresse niet kan o.i.d.
Nu ben ik ruim een week geleden geweest en heb hem toen gereden, met in mijn achterhoofd dat het wel weer een poos zou duren voordat ik er weer op zat. Maargoed, dat bleek dus anders te lopen, want vandaag ben ik weer geweest en wat bezig geweest met rijden.
Hij was iets minder voorwaarts dan de vorige keer, maar verder ontzettend lief/braaf.
Het topic van de vorige keer staat hier: viewtopic.php?f=10&t=764938 kijk en vergelijk.

Ik heb mijn beugels een paar gaatjes langer gedaan dan de vorige keer, omdat ik toen wel erg kort zat..
Marieke (casperrr op bokt) heeft de foto's gemaakt, hartstikke bedankt!

Groetjes, Nathalie.
Commentaar mag natuurlijk, maar graag wel opbouwend zodat ik er iets mee kan!

Van m'n kapstokvoeten ben ik me ook erg bewust, denk er ook wel aan, maar afleren is zo moeilijk he.

Ook lijkt Chuw af en toe wat op de voorhand te vallen. Dit komt omdat hij niet altijd actief genoeg is, maar ook omdat hij een beetje overbouwd is.

[1] Instappen

[2] Draven, goed actief voor het been maken

[3] Halthouden, alles behalve vierkant.

[4] Nageeflijk wegstappen

[5] Hier kantelt hij z'n hoofd een klein beetje, en dat hoofd + die tenen van mij

[6] Haha, Marieke zei dat ik niet zo naar beneden moest kijken, maar dit is wel weer erg overdreven.

[7] Hakken uitdrukken en handen hoger..

[8] Leuke foto dit, achterbeen er ook netjes bij.

[9] Waslijntjes en hij mag hier wel actiever..

[10]

[11] En stappen..
Nog 2 pennyfoto's:

Deze vind ik echt heel leuk!

En nog een kusje voor het brave paardje!

werk hieraan en het zal er heel goed uitzien. Het ziet er nu al niet slecht uit maar het zijn meer die kleine dingen. Ik heb die ook 

(ik heb het met mijn rechte rug