Deze 3jr ruin heb ik zelf gefokt. Hij heeft als veulen een 1ste premie behaald op de keuring in St-oedenrode. Hij was daar 3 weken oud.
Hij bewees dat inteeld (Don Ruto X Ixion X Ixion) paarden ook toppers kunnen zijn.
Na een aantal keren hem te hebben gelongeerd met zadel,en hij nog niet te hebben gebokt ofzo vondt ik dat hij klaar was voor zijn 1ste ritje.
Omdat ik jullie dat niet wilde ontnemen heb ik van zijn 1ste en 2de keer foto's gemaakt.

Kijk die oortjes

Beetje aan de hand wandelen.

Hij was erg braaf aan de hand dus de longe kon langer.

Een drafje.

Aangezien hij graag vertroeteld wordt trok hij de hele tijd naar mij dus mocht hij los.

Een drafje los.

Hij zou wat ronder in de hals mogen zijn. Maar laten we eerlijk blijven dit is eigenlijk al erg goed.

Het was een beetje nat in de bak.

Foto is een beetje vaag.

Een galopje (beetje vaag)

Om de hindernis.

Volgens Kim (Kiim) trok hij erg naar de balkjes die op de grond lagen,ze trok hem telkens er vandaan. Na een kort overleg liet ze hem zijn gang gaan.

Nog een standfoto ter afsluiting. (Er ligt een singel op zijn rug
)Het is geen Appaloosa,hij is aan het verschimmelen.
Zoals de foto's al aangeven deedt hij het super. Wat me opviel was dat hij het erg leuk vondt. Hij wilde zelfs niet dat ze afstapte,hij liep van mij weg met zijn oortjes naar voren.
Verder wil ik Kim heel erg bedanken voor haar hulp en inzet,zonder jou was het me niet gelukt.
erg leuk dat hij nu al over een balkje heen wilde springen.
Lekker slim bezig!