hoe vinden jullie dat ik rij..?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

blowdiene

hoe vinden jullie dat ik rij..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 22:20

ik zou heel graag willen weten wat jullie van mijn rijstijl vinden Tong uitsteken
ik zou ook wel graag wat tips willen Knipoog

hier wat foto's van het springen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ik heb 3 punten van de sprong genomen zodat jullie ongeveer kunnen zien hoe ik spring Knipoog
als er tips zijn graag..!! Vork
het ging trouwens per ongeluk, omdat ze niet echt het goede moment konden vinden om een foto te maken. soms was het te vroeg en de andere keer te laat, maar nu komt het mooi van pas Vork

hier een filmpje van het springen:
http://www.youtube.com/watch?v=k7FIAZlWTnk

er komt nog een filmpje van draf en galop, maar die moet ik nog even uploaden Knipoog

als jullie tips hebben na dit gezien te hebben: kom maar op! Vork
maar het liefst niet afkraken en hou het aardig! ik ben bereid om tips op te volgen, maar als jullie dingen heel onaardig afkraken volg ik het soieso niet op!
dat wou ik even zeggen Tong uitsteken

kom maar op met de tips Vork

Miryamk

Re: hoe vinden jullie dat ik rij..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 22:21

hou je hoofd erbij zou ik zeggen Haha!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 06:55

Er is weinig te zeggen van je houding, als je op alle foto´s minimaal in beeld bent. Ben je niet verscholen achter je pony dan spring je wel uit beeld inderdaad Knipoog

Zet eens een serie foto´s bij Horses at work, daar krijg je naar aanleiding van meerdere foto´s ook altijd opbouwend hints en tips van medebokkers. Je mag tot 15 foto´s daar plaatsen, probeer dan foto´s te plaatsen waar het paard wat duidelijker van opzij zichtbaar is. Kunnen we je beter zien en ook gerichter advies geven Knipoog

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 07:52

Daarbij wil ik ook nog zeggen dat dit wel een moment opname is, om goed te kunnen beoordelen hoe je rijdt is het moeilijk beoordelen vanaf een foto, we kunnen alleen zien of je houding correct is en of het paard 'in de houding' loopt....

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 08:00

scheld je je paard daar nou uit voor klootzak Tong uitsteken

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 08:02

Op deze foto's is niet te beoordelen hoe je rijdt, omdat alleen het paard erop staat en je houding niet te zien is.

Als je echt goede reacties wil hebben, plaats dan duidelijkere foto's en dan in het HAW forum.

Hier komt een slotje Knipoog