De weken ervoor had ik eigenlijk veel te weinig met haar gedaan omdat ik toetsen had. En de dinsdag ervoor liep ze erg op de voorhand en struikelde veel. Maar vrijdag was ze super.
Ze liep lekker van achter uit, en was heel nageeflijk. Ik heb ik geen tijden zo lekker gereden.
We begonnen met instappen, en draven en hebben toen een sprongetje neergezet en steeds wat hoger gemaakt, springen vind ze geweldig dus dan wordt ze lekker fel. Ik heb veel met d’r gegaloppeerd, dan wil ze nog wel eens op de voorhand vallen, dus als ze dat deed liet ik de teugels los. Dat pakte ze goed op. Na het springen was ze redelijk bezweet. Maar niet moe, dus zijn we naar het weiland gegaan en hebben daar nog lekker gereden. Daar zijn deze foto’s ook gemaakt. De foto’s van het rijden in de bak moet ik nog krijgen
Sorry voor het lange verhaal maar ik ben echt trots op mn meisje!

Ik sta open voor tips en commentaar, maar houd het normaal

Nog even:
• Cap is eigen keuze
• Ja, we waren in een soort ‘pennybui’ met het roze setje

Ik heb ze foto’s alleen bijgeknipt en de kleuren mat gemaakt, ik vind het effect wel gaaf.
Dit was nog in de bak, echt een gave foto want eigenlijk alles klopt
Joanne, lekker draven al valt ze wel op de voorhand
Lekker geconcentreerd bezig
Stelling op de volte
Stukje strekken, ze loopt hier mooi van achteren alleen dan heeft ze nog geen balans om van voren nageeflijk te blijven.
Hier loopt ze fijn (zie je die spieren?:P)
Galop, alle 4 de benen van de grond
Poging tot de buiging, jammer genoeg was ik te laat met klikken, ze kwam al weer omhoog
Ik er weer op, galopje
Creatieve uitstapfoto
Daarna hebben we haar nog lekker afgespoten
De allerirritantste shet die er bestaat, maar wel een schat zolang je er niet op zit
komt binnenkort een topic van bij ITP.

dat kan natuurlijk niet !