Giorgio @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Klikoo

Giorgio @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 17:10

Dit weekend ben ik bij Marije (phylos @bokt) geweest, Giorgio mocht mee, en wat is nou leuker als dan foto's te maken? dat hebben we gedaan ook:)

Commentaar mag mits opbouwend.

#1Afbeelding
mooie verzamelde draf
#2Afbeelding
netjes halthouden, let niet op mijn hoofd!
#3Afbeelding
afwenden
#4Afbeelding
de enige 'beetje' gelukte galop foto, maar ziet er echt schament uit. Normaal zit ik wel anders hoor!
#5Afbeelding
mooie uitgestrekte draf, ik moet wel me hakken uitdrukken! Hamer
#6Afbeelding
tijdens het terug nemen moet ik niet mijn benen naar voren stekken!
#7Afbeelding
niet naar achter zitten

Groetjes Robin en Hinnik van Giorgio

p.s. als het lukt zet ik er nog een mooie pas de deux foto bij......

Dess

Re: Giorgio @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:40

ziet er ontspannen uit, maar probeer je hakken naar beneden te houden, en je onderbenen naar achter te leggen.

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:45

Ziet er goed uit! Probeer alleen je teugelcontact iets meer te lossen, zo te zien staat er behoorlijk wat spanning op. Maar actief is hij zeker wel!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:47

Ontspannen? Vind ik eigenlijk wel meevallen. Paard loopt (voor mijn gevoel) zonder rug, word omhoog gehouden door handen houd te zetten en heel veel druk vanuit het been waardoor hij vaak achter de loodlijn komt.
Ik vind de laatste foto het fijnste beeld geven. Kan je het paard ook laag en rond rijden? Dan zou je dit tussendoor (als je dit nog niet doet) meer kunnen doen.

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:50

QuijoSavan schreef:
Ontspannen? Vind ik eigenlijk wel meevallen. Paard loopt (voor mijn gevoel) zonder rug, word omhoog gehouden door handen houd te zetten en heel veel druk vanuit het been waardoor hij vaak achter de loodlijn komt.
Ik vind de laatste foto het fijnste beeld geven. Kan je het paard ook laag en rond rijden? Dan zou je dit tussendoor (als je dit nog niet doet) meer kunnen doen.

Tja. das jou mening, ik vind het er wel goed uitzien, en op sommige foto´s idd beetje gespanne, maar op de meesten vind ik het wel ontspannen.

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:53

ziet er wel goed uit.. probeer tijdens het trugnemen wel je benen er aan te hoduen/ beetje been geven zodat de achterhand er wel onder blijft Knipoog !
verder leuk paardje en je zit netjes, ga ook mee met je eigen commentaar

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:54

QuijoSavan schreef:

zie dan de eerste foto Knipoog echt geen strakke teugel en niet veel druk qua been, ze steekt zelfs haar benen een beetje af daar dus daar kan geen druk mee worden gegeven Knipoog !

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 18:06

Ik zeg toch: op de meesten

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 18:07

QuijoSavan schreef:

Ik rij mijn paard laag rond los. Ik krijg vaak te horen dat hij wel erg laag loopt, maar dat vind ik niet erg, liever te laag bij het los rijden als te hoog. Verder ik hou hem niet omhoog met mijn handen. Mijn instructrice zegt ook dat hij bijna vanzelf opgericht gaat lopen. Ik moet mijn handen zo hoog houden om mijn houding te verbeteren. Verder weer ik ook wel dat mijn zit niet top is, ik kan mijn handen moeilijk ontspannen, maar daar ben ik erg hard mee bezig. En dat ik hem vaker tussen door rond en laag moet rijden vind ik niet kloppen. Het staat dan wel niet op de foto's maar ik rij om de 5 a 10 minuten mijn pony even 1 a 2 rondjes laag rond. En dat je het er zo slecht uit vindt zien vind ik eerlijk gezegt beetje raar, ik heb in 4 maanden 17 winstpunten in de M1 gehaalt en wij kunnen maar 1 proef per keer rijden binnen. ( we wonen in het noorden)

Verder bedankt voor de leuke reacties

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 18:09

Geen dank Knipoog

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 18:14

Giorgio_x schreef:
QuijoSavan schreef:

Ik rij mijn paard laag rond los. Ik krijg vaak te horen dat hij wel erg laag loopt, maar dat vind ik niet erg, liever te laag bij het los rijden als te hoog. Verder ik hou hem niet omhoog met mijn handen. Mijn instructrice zegt ook dat hij bijna vanzelf opgericht gaat lopen. Ik moet mijn handen zo hoog houden om mijn houding te verbeteren. Verder weer ik ook wel dat mijn zit niet top is, ik kan mijn handen moeilijk ontspannen, maar daar ben ik erg hard mee bezig. En dat ik hem vaker tussen door rond en laag moet rijden vind ik niet kloppen. Het staat dan wel niet op de foto's maar ik rij om de 5 a 10 minuten mijn pony even 1 a 2 rondjes laag rond. En dat je het er zo slecht uit vindt zien vind ik eerlijk gezegt beetje raar, ik heb in 4 maanden 17 winstpunten in de M1 gehaalt en wij kunnen maar 1 proef per keer rijden binnen. ( we wonen in het noorden)

Verder bedankt voor de leuke reacties

Daarom zei ik ook: 'als je niet laag en rond rijdt'. Van foto's beoordelen is moeilijk. Zie alleen soms best hoop spanning en dat je je handen bv. hoog houdt voor je houding kan ik er niet vanaf zien. Veel ruiters doen dit juist voor de oprichting. Mijn commentaar is absoluut niet negatief bedoeld!

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 18:19

oke ik snap het, maar met me handen, ik trek snel kromme rug en wil altijd de kracht uit mijn handen halen en mijn handen bewogen dus ook alle kanten op. Nu ik mijn handen meer draag doe ik dat niet meer, en ik doe het ook wel voor de oprichting maar daar is bij Giorgio niet veel bij nodig!

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 14:47

niemand meer?

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 15:38

Het commetaar is gegeven, daar heb je zelf ook al weer reatie op gegeven!
Leuk beestje!
Kan niet wachten om jullie op kamp te zien! Cool

Je mag niet 'niemand meer?' plaatsen om meer reacties te krijgen, staat geloof ik in de regels. Zeg het maar even!
Liefs.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 15:45

Het lijkt alsof het zadel wat ver naar voren ligt en vind dat het paard een erg holle rug heeft op vele foto's en daarom vind ik het er niet WOW uitzien.. daarbij steek je af en toe je benen naar voren..

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 15:53

het zadel ligt ook te ver naar voren, dat komt omdat de singel niet past, het klopt dat het hier lijkt dat hij een holle rug heeft in het echt is dat niet zo, in me profiel zie je het verder ook niet. Het komt groten deels omdat hij zijn tug niet 'wil' ontspannen omdat hij op gras loopt zonder proppen. dat vindt hij nogal eng omdat wij toen een keer zijn uitgegleden, maar ik geloof dat het geen zin heeft om alles te ontkennen en moe tik ook maar eens negatieve dingen aan moet nemen

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 19:19

Redenen geven kan altijd.Lachen

Robin! Lachen
Het ziet er netjes uit!
iets meer over de rug, maar dat gaf je al aan.
Leuke combi zijn jullie OK dan!
Heb helemaal zin om jou & Giorgio te meeten op kamp!