Mama mia! Paparazzi!
Opbouwende kritiek is meer dan welkom, maar hou het netjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nico1982 schreef:dat ziet er goed uit!!!! leuk om een gribaldi aan het werk te zien, ik heb zelf ook een 4-jarige gribaldi
succes met je grib!!! start je hem ook al officieel?
nexthorse schreef:vind het een mooi dier, mooi beenwerk!
ook een mooie combi! Probeer alleen je onderbenen nog wat verder terug te lggen, dan zit je nog rechter en ziet het er voor het plaatje nog mooier uit
Ik zou hem persoonlijk nog wat lager ingesteld willen zien, omdat het pas een 4-jarige is. ik zou hem dus nog wat meer door de hals willen zien, maar dat is ook persoonlijke voorkeur
ik vind dat je hem al netjes aan het lopen hebt!
Jah, mijn onderbenen... Het is een pijnpunt voor mij. Ik ben al een tijdje op zoek naar een ander zadel met meer kniewrong, omdat ik op mijn huidige zadel daar geen steun heb en dus makkelijk naar voor schuif zeg maar. Ik probeer erop te letten, maar met zo'n jong beest heb je ook zoveel andere dingen aan je hoofd 
Dancie schreef:ik zou hem als 4-jarige losser en lager rijden maar das mijn keuze
jv123 schreef:Prachtig paard, leuke afstamming ook.
Het is al gezegd maar idd voor een 4 jarige is hij wat mij betreft al iets te veel opgericht. Misschien zijn je losrijdmomenten niet vastgelegd en rijd je al zo maar bedenk dat je zo'n jong paard al zijn spieren, botten en pezen sterk moet maken voor het latere werk. Ontspannen, lengte over de rug en hals en laag (vooral beginnen) is een goeie basis. Vanaf daar kun je altijd omhoog. Paard lijkt me actief genoeg en je zit netjes!
nico1982 schreef:dat ziet er goed uit!!!! leuk om een gribaldi aan het werk te zien, ik heb zelf ook een 4-jarige gribaldi
succes met je grib!!! start je hem ook al officieel?

, hij vond het allemaal zo spannend... met wat draven en galopperen was de eerste spanning er gauw af en kreeg ik mijn paard weer meer onder controle!!!

talented schreef:Op foto 3 en 4 heeft ie wel een écht Gribaldi achterbeenje
Paard ziet er verder wel fijn uit, mooi in conditie!!

jenga_8 schreef:Ziet er goed uit voor zo'n jonkie!
Hij is volgens mij nog een beetje kijkerig, maar als je daar rustig mee omgaat en je daar niet zoveel van aantrekt, gaat dat wel over.
Voor alle jonge paarden pleit ik zeker voor rustige opbouw ter voorkoming van pees en botproblemen.
Tulandro schreef:Ik zie er inderdaad ook het beroemde gribaldi achterbeentje in. Knap koppie zit erop. Ik heb ook een tijdje een gribaldixferro gereden, die was alleen een stuk grover gebouwd.
Maar ja, als je ze daarvoor moet laten staan...
nico1982 schreef:de eerste wedstrijd was natuurlijk het spannendst, toen ik erop ging zitten moest ik het gedeelte losstappen overslaan, hij vond het allemaal zo spannend... met wat draven en galopperen was de eerste spanning er gauw af en kreeg ik mijn paard weer meer onder controle!!!
ik neem mijn gribaldi dit jaar niet zo vaak mee op wedstrijd, want hij is nog zo jong, maar ik probeer hem wel regelmatig op vreemd terrein te rijden (dan spreek ik buitenritjes af met paardenvrienden, waar ik dan met de trailer heen ga
Die spanning moet er toch naar voren af. Gelukkig had je nadien meer controle. Dat is toch wel handig op zo'n groot wedstrijdterrein