Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dingen zoals de tong vastbinden en dergelijken zijn absoluut niet mijn bedoeling, dat vind ik eigenlijk gewoon zielig! Ik probeer al met de eigenaar een ander hoofdstel te regelen, want deze kan gewoonweg niet korter meer :S Perla schreef:het is erg vervelend als ze de tong over het bit doen, je kunt een tonglepel gebruiken zodat er simpelweg geen ruimte meer is om de tong over het bit te doen. maar wat ook wel gedaan wordt is om een panty te nemen en die een slag om de tong en onder de kaak vastmaken denk er wel om dat je hem niet te strak hebt (je kan de tong dan afbinden) en als je het te los hebt werkt het niet want dan heeft hij zn tong er zo uit.
je doet het hoofdstel er gewoon overheen.
succes er mee

Perla schreef:het is erg vervelend als ze de tong over het bit doen, je kunt een tonglepel gebruiken zodat er simpelweg geen ruimte meer is om de tong over het bit te doen. maar wat ook wel gedaan wordt is om een panty te nemen en die een slag om de tong en onder de kaak vastmaken denk er wel om dat je hem niet te strak hebt (je kan de tong dan afbinden) en als je het te los hebt werkt het niet want dan heeft hij zn tong er zo uit.
je doet het hoofdstel er gewoon overheen.
succes er mee

waarschijnlijk ga ik hem vanmiddag weer rijden, dus ik zal eens goed in de gaten houden of hij het weer doet, en proberen erachter te komen waarom hij het doet