maar goed alles rustig aan en kalm aan,
Unie had ik gister gevlochten, dus dat scheelde, ik heb der lekker gepoetst erg braaf der ontbijtje gegeven om kwart over 8 dus ik staart uit gekamt en geplozen.. erg mooi knotjes gemaakt, alles klaar gelegt me zelf aan gekleed. (klaar voor de wedstrijd met biberende beentjes
)Nou ik unie op zadelen, en even 10 minuten rond slingeren, beetje spanning van het zadel maar erg braaf, ik na 10 minuten uit de bak me zelf aangekleed laarzen aan en zo klaar om naar de club te gaan, was erg braaf over de weg

Met los rijden ze liep echt super super super lekker, ontspannen en lekker voorwaarts, nou wij naar het veld in style nou ik was er klaar voor gieren de adreline door me lijf geen adem gehaalt
Toch blijven zegen ook in me proef.. adem blijven halen en rustig me rpoef uit rijden

nou eerste proef ging echt lekker paar foutjes en niet stil staan bij halt houden dus jah jammer niks aan te doen...
Sprong allebij de kanten goed aan dus ik een vete smile op me gezicht was echt trots als een pauw

nou 2 de proef wat meer gespannen, paar goeie fouten c-x x-a halvegrote volte ging dus niet echt goed maar jah en af wenden bij a iets aprupt maar jah voor de rest wel iets meer foutjes maar goed daar gaan we dus aan werken
had voor me eerste proef 172 en 2de 176 en dat voor de eerste x niet slecht heb zelf allen aan ontspanning gedacht rust en blijven..
dus ik ben super trots op me kind

nou genoeg gel*lt hier de foto's
1:
los draven beetje spanning ( met me mooie Bunnywups vest)

2:
los stappen wat hoger in stellen
3:
me pak aan en w8ten tot we op het veld mochten amaretto naast der gekke bekken-trekkent
4:
erg mooie foto iets te veel naar voren met me schouders, rond instellen
5:
zit zelf iets te veel naar voren wel een mooi plaatje
6:
1ste proef galop moment op e-b-e
7:
2de proef, middendraf spanning en mag me hand meer naar voren doen( er liepen paarden vlak langs de ring in een land dus erg vervelend)
8:
galop moment iets te hoog voor de rest mooi plaatje

9:
weer een erg mooie plaatje galopje rechts om was blijf dat ze goed aansprong

10:
E afwenden en dan B rechter hand iets scheef

nou dit was het.

Hou het vriendelijk me paard is sinds september van mij, en zolang pas zadel mak ben super trots op me meisie en ze heeft het super goed gedaan op naar de volgende wedstrijd
liefs Corien en United.S

maar jah volgende x beter