hulp bij leren aan de teugel rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

josje_pien

hulp bij leren aan de teugel rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 16:09

heej hallo
ik heb een verzorg pony die een jaar geleden is ingereden. het enige wat ze kan is stappen draven en galoperen(maar dit gaat ook moeilijk want ze loopt voor de kar en het is dus onder ontwikeld) ik heb met haar eerst aan de stap en draf gewerkt toen dit er een maal inzat heb ik met haar de galop geoefend. ik ben de enige en de 2e persoon die op haar rijd de andere reed eens in de 2 a 3 maanden. mn verzorgpony is een kruising tussen een arabier en een haflinger. het arabieren temp komt erg omhoog en ze heeft ook het uiterlijk. ik vroeg me dus af ik wil haar aan de teugel leren lopen maar weet niet pricies hoe. en voordat ik haar verpest met het verkeerd aanleren vroeg ik me af of jullie willen helpen/tips geven hoe ik dit moet aanpakken. ik rijd al 7 jaar.
kan iemand helpen. en is dit bericht mischien iets te penny?
nouja kom maar op met die tips Knipoog
groeten josje_pien

crosmuller

Re: hulp bij leren aan de teugel rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:11

Hoi josje_pien,

Heb je de mogelijkheid om les te nemen? Ik denk niet dat iemand je dat makkelijk uit kan leggen via het forum... Knipoog

Groetjes

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:12

Er is een soort gelijk topic hier over. Lachen Voor al je problemen met aan de teugel ect. Lachen
viewtopic.php?f=8&t=539775

Ik tem wel eventjes. Lachen

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:13

Het is handiger om met hoofdletters te typen.Dan lijk je minder penny. Lachen

Je kan dit soort dingen beter aan je lesgever vragen.Via internet kan je dit niet leren.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 08:24