Comotu @ Boom- en Bitloos

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eleandra

Comotu @ Boom- en Bitloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 12:36

Allereerst: Comotu en ik doen N I E T aan dressuur, verwacht dus ook geen aan de teugel geloop, of andere dressuur dingen. Ik ben gewoon een recreatie ruiter die af en toe een sprongetje maakt, of een beetje aan voltige doet. That's it.
Toch wilde ik hier een paar foto's van mij en Comotu in onze 'bak' neerzetten. Mijn broer heeft foto's gemaakt en was constant stomme opmerkingen aan het maken. O.a. wat voor een ezel Comotu was, vandaar dat ik er niet zo vrolijk uit zie. Mijn slechte zin had ook tot gevolg dat het niet helemaal lekker ging, maargoed. Het boomloze zadel lag voor het eerst op Comotu, natuurlijk even wennen, maar ik ben er heel blij mee! Op sommige foto's ziet het er trouwens uit alsof het hoofdstel bijna voor zijn oog zit, maar dat was niet het geval.
Een punt waar ik echt op moet gaan letten zijn mijn hakken, verschrikkelijk! En pianohandjes.
Genoeg gepraat, hier de foto's(die niet op volgorde staan)!
Cap is uiteraard eigen keus, maarja.

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

8. Afbeelding

9. Afbeelding

10. Afbeelding

11. Afbeelding

En een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=piz7w42EjTc

De stenen in de bak zijn trouwens niet te vermijden, het hele eiland ligt Vol met stenen. Oja, die gympen heb ik aan omdat ik per ongeluk mijn laarzen in Nederland was vergeten Bloos

_Evelien

Re: Comotu @ Boom- en Bitloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:39

Die stenen vind ik best wel gevaarlijk...

Maar goed, leuke pony! Haha!
Probeer voortaan met laarzen te rijden, want met gympen gaan je voeten best ver in de beugels Knipoog

debje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:42

Leuke pony, ziet er goed uit, op de 9e foto zie ik als het goed is een stukje afgrond ,ik zou er niet langs durven de rijden Scheve mond

yvanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:44

hey,
waarom heb je geen special dekje onder je zadel dat moet bij elke boomloos zadel om de druk te verdelen en de rug vrij te houden, mag ik je een tip geven doe een cap op zeker in zo bak met al die stenen en bescherming bij je paard is ook niet overbodig in zo bak!! Bloos

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 12:55

@yvanda
Omdat ik na het kopen van het zadel geen tijd meer had om het dekje te kopen, de bezorgtijd was te lang. De volgende keer ligt er een goede pad onder.
@debje8
Net als de stenen zijn ook 'afgronden' niet te vermijden in Ibiza, verder zit er wel een omheining voor. Lachen Overigens, op foto 9 zie ik het niet, ik denk dat je 3 ofzo bedoelt?

yvanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:10

als je een goed boomloos zadel heb sturen ze die meteen me je doe je paarde er nu echt nog geen plezier mee!! mag ik vragen wel merk het is!!

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:12

Hee Leandra!
Het ziet er leuk uit!
Alleen inderdaad een goede pad onder je zadel (waar al voor gezorgt word las ik, super!) en volgens mij mag je zadel ook nog wel een stukje naar achteren.

Veel plezier nog!

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:51

Ziet er goed uit! Mooi weer Lachen
Ik zou ook alleen zorgen voor een aangepaste pad en ik zou persoonlijk je hackmore hoger hangen. Nu hangt hij op het topje van het neusbeen, en das daar echt heel gevoelig.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:25

Wua, het is weer geweldig Haha!. Hoe vond je vader het boomloze zadel trouwens?

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 17:35

yvanda schreef:
als je een goed boomloos zadel heb sturen ze die meteen me je doe je paarde er nu echt nog geen plezier mee!! mag ik vragen wel merk het is!!

Ik heb hem 2e-hands gekocht, vandaar. En het zadel is van Pfiff.

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:42

Ik zou toch maar een paar dikke keien uit de bak gaan rapen.. Je pony vind het niet echt fijn om eroverheen te lopen denk ik.. Lachen

Voor een goed pad ga je zorgen, alleen je zadel nog wat naar achter. Verder kan ik niet veel commentaar geven; rijd namelijk nooit boomloos.. Veel plezier nog op Ibiza!

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 06:35

Dankje, voor het pad ga ik inderdaad zorgen en meestal rijd ik langs de grote hoop keien. Zoals te zien is op foto 11 en 8.