Trutje ( v. DonJonne- Donnerhall) at training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

monique4

Trutje ( v. DonJonne- Donnerhall) at training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 11:52

he, he eindelijk gelukt om foto`s te zetten,
gisteren training in de wei, we zijn L2 dressuur, M1 startgerechtigd, deze maand nog even flink op contragalop oefenen, in juni wil ikdan M1 gaan starten Haha! ben benieuwd, graag jullie reactie op mijn training, blijf vriendelijk.
Punten waarop ik moet letten- rechtop zitten - tenen meer naar binnen -geen kleingeld zoeken.[img]Afbeelding hoofdje
Afbeelding hoofdje
[imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto=B7W3FBVO[/img] stapmoment
Afbeelding drafje
Afbeelding halthouden helaas niet 4-kant
Afbeelding draf
Afbeelding nog een drafje
Afbeelding schouderbinnenwaarts links,
Afbeelding lekker galopje
Afbeelding schouderbinnenwaarts rechts
Afbeelding halthouden
Afbeelding achterwaarts, maakt zich druk
Afbeelding dochter bijna 9 jaar ook erop
Afbeelding dochter een drafje
Afbeelding[/img] zoon op trutje
Laatst bijgewerkt door monique4 op 07-05-07 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

__PSM__

Re: Trutje ( v. DonJonne- Donnerhall) at training

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 11:54

Leuk paardje, ik vindt het rijden er iets geforceerd uitzien, het is net alsof je haar teveel met de hand rijdt waardoor ze zich iets opkrult, kan het natuurlijk verkeerd hebben.

Veel plezier ermee.

Groetjes Pualine

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 12:11

Tarah5 schreef:
Leuk paardje, ik vindt het rijden er iets geforceerd uitzien, het is net alsof je haar teveel met de hand rijdt waardoor ze zich iets opkrult, kan het natuurlijk verkeerd hebben.

Veel plezier ermee.

Groetjes Pualine

Ben flink aan het trainen om de hals er meer op te krijgen, houdt zich n.l. erg snel vast in de hals, is voor haar een moeilijk punt.
Heeft ook een lichte onderhals, wordt dus aan gewerkt Haha!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:05

Haaa Monique,

fijn dat het eindelijk gelukt is om foto's te plaatsen, altijd wel leuk om een beeld van iemand te krijgen. Haha hoewel ik je natuurlijk vaak genoeg ook irl zie rijden. Wat heb je de paarden op een gave plaats staan zeg, ben d'r nog nooit geweest!
Wist je dat 'trutje' kwa hoofdje wel een beetje op Loraine lijkt Lachen

Rijden ziet er, trutje kennende, goed uit hoor. Hals erop zetten is zeker iets wat niet makkelijk voor d'r is, dus daar zal je nog wel even de handen aan vol hebben, maar daar komt de beloning uiteindelijk ook wel van. Als ik haar soms in de les zie lopen Pling wow!

Wat leuk dat de kids er ook zo mee weg kunnen rijden, dan is ze wel braaf hè Vork

Alvast succes in het M1, maar voor die tijd kom ik je vast nog wel eens tegen!

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 19:29

Steph, je bent van harte uitgenodigd om eens bij ons te komen kijken hoor Haha!

Ja idd de hals blijft een moeilijk punt, foto`s zijn gisteren eigenlijk iets te vroeg gemaakt, zat er net op, zoonlief had weer geen geduld, wou in de beek gaan vrotten, ze was daarom nog niet helemaal los.
Later liep ze veel beter en meer ontspannen Knipoog

Ja, ze is ook wel braaf, Megan ging wel eens even met haar draven, en ik maar de hele tijd, niet te hard hè, toen zei ze doodleuk, nu wil ik ook even wijken, jaja over een paar jaar ben ik haar kwijt Pling

Zie je zondag wel.

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 22:00

leuke foto's!!!
Ziet er goed uit. Knipoogalleen, niet verkeerd bedoeld, je vroeg zelf om een mening, steek je je benen niet iets te ver naar voren?

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 22:04

moniquelucky schreef:
leuke foto's!!!
Ziet er goed uit. Knipoogalleen, niet verkeerd bedoeld, je vroeg zelf om een mening, steek je je benen niet iets te ver naar voren?

Ja, nu dat je me erop wijst, zie ik dat ook, vooral met halt houden, goede tip, zal hier op proberen te letten. Haha!

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 10:35

moniburrie schreef:
moniquelucky schreef:
leuke foto's!!!

Ja, nu dat je me erop wijst, zie ik dat ook, vooral met halt houden, goede tip, zal hier op proberen te letten. Haha!

Knipoog

loyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 10:36

ziet er leuk uit!
je dochter kan ook best goed rijden Tong uitsteken

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 11:32

Leuk paard. Fijn dat ze zo braaf is dat ook je dochter erop kan rijden. Het enige wat me opviel - en ook al hier is gezegd - is dat je af en toe je benen iets naar voren steekt. Voor de rest zou ik zeggen: veel succes en plezier op de wedstrijden! Lachen

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 13:37

loyce_ schreef:
ziet er leuk uit!
je dochter kan ook best goed rijden Tong uitsteken

Dank je, met dat compliment is ze erg blij Haha!
Heeft op de foto zelfst een betere houding als ik, schaam schaam, moet ik echt op letten!!
Dochterlief rijdt nog eigenlijk niet zo heel lang 1,5 jaar, paard is voor haar eigenlijk veels te groot, ben voor haar op zoek naar een brave D-pony merrie.
Gelukkig heb ik een brave merrie, kan ze toch nog wat rijden.

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 13:10

Gisteren wedstrijd gehad, was super tevreden met mijn trutje, ze liep lekker ontspannen, en was goed voor het been.
Omdat ik nu voor het M1 aan het trainen ben, hadden we helaas wel een fout, ze sprong me bij B aan in de galop, wordt in het L2 niet gevraagd, maar hier heb ik dus de laaste tijd flink op getraind om op een rechte lijn aan te springen, ik denk dat ze zoiets had van oja, ik zal eens even helpen haha

Ik had een 6e plaats met 187 punten, helaas net buiten de prijzen, waren 5 prijzen, maar dit mag de pret niet drukken Haha! was erg trots

Heb helaas geen foto`s, daarom maar op deze manier.

Om nog even op mijn houding terug te komen, ik had hiervoor gisteren een 7, dus als ik erop let kan ik het wel Knipoog merk zelf dat ik op wedstrijd toch meer vooruit kijk en rechterop zit, ook thuis op letten dus.