Dat gaat al goed! Ik neem aan dat je bedoelt dat hij voor het eerst bereden wordt? Als ik jou was zou ik dan toch een bokriem om doen en iets minder contact met de mond maken. Verder zou ik het rustig aan doen, gezien zijn geboortedatum. Tinkers zijn toch ook laatbloeiers?
als het de eerste keer is.. kan je dan niet beter een helm opzetten?? het kan aan mij liggen hoor.. ik weet wel dat ik blij was met me helmpje.. anders was me hoofdje aardig de banketstaaf geweest...
als t de eerste keer is dat er iemand op zijn rug zit vind ik wel dat je erg heftig met je handen bent. T lIJkt wel of je steun zoekt in zijn mond. Laat m lekker op eigen benen lopen . Doe desnoods touwtje om zijn nek waar je je aan vast houdt. Zeker geen schande en voor hem stukken prettiger.
Lijkt het je niet verstandig om een cap op te zetten bij het zadelmak maken van een paard? En laarzen of chaps lijken me ook geen slecht idee. Voor de rest ben ik het met Sandr0 eens. Ik vind het wel een heel erg braaf paard! Fijn dat hij het zo makkelijk oppakt!
Het is inderdaad niet toegestaan om alleen een link naar een webalbum te plaatsen. In de FAQ staat uitgelegd hoe je foto's kunt uploaden en plaatsen Hier een slotje.