even vooraf:
-hou er aub rekening mee dat ik aan mijn linkerenkel vorig jaar een blessure heb opgelopen (enkelbanden flink gescheurt) en hier nog steeds last van heb en pijn als ik teveel van die enkel vraag (ik mag ook van de huisarts niet veel rennen) , hierdoor let ik ook niet echt op mijn andere enkel (ben ik wel mee bezig, alleen brengt dit me snel in onbalans).
Vandaar dat ik mijn hakken niet netjes uitdruk.
-Ik heb al een halfjaar geen les gehad vanwege omstandigheden, stal/spullen in brand, nieuwe weide en aangezien we alle spullen terug moesten kopen hadden we ook even het geld niet.
paardrijbroek zat in de was en laarzen stinken naar zweet dus die wil ik laten drogen.
De foto's:
Warmlopen (cap was er even bij ingeschoten later wel netjes opgezet) :

Teugels erbij gepakt:

Hand veranderen:

Bocht door, andere camera + cap opgedaan (ben al een hele tijd bezig om haar beter te laten buigen, tips zijn welkom):
Dit vind ik nou een hele mooie foto:
vind mijn hoofd lachwekkend nogal lachwekkend hier:
Volte:
Hier vind ik haar wat te diep lopen:
Ook een 17 jarige pony wil nog wel eens vreselijk schrikken van de huisbakkabouter:
Daarna met een kloppend hart in mijn keel nog een stukje gegaloppeert:
Miscomminucatie, paard wilde links, ik wilde rechts:
Toen lekker even uitgestapt, maar daarvoor nog even de fotograaf gedwongen erop te rijden (z'n kerel met macho praatjes over paarden, maar na oog in oog gestaan te hebben met een hevig kwijlende stijgerende spirit zijn die plots verdwenen
)
Als je commentaar geeft of tips of kritiek, doe dit dan aub aardig en onderbouwend en kijk aub of het al gezegt is, ik heb niet veel zin om met een rotgevoel naar bed te gaan vanavond. (ik ben namelijk niet z'n ruige doorwinterde bokker die zich nergens wat van aantrekt).
) Leuk paardje ook, alleen jammer dat de foto's niet zo'n goede kwaliteit hebben..