Zwemles

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LaVieDivine

Zwemles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 19:18

Dit voorjaar eens begonnen met 'zwemtraining' voor mn D-pony. Ze gaat er al met plezier in! Hopelijk als het water wat warmer is in de zomer gaan we zonder zadel en met touwhalstertje zodat we er helemaal in kunnen.

*edit* Bedenk ik me net dat ik mn pony mss ff kan voorstellen, aangezien ik hier nog nooit foto's heb gepost.
Dit is dus Sita, mijn D-pony, 6 jaartjes oud en nu ongeveer een jaar onder het zadel (met winterstop). Ongelofelijk hevige dame en een echte merrie qua karakter, maar tegelijk een geweldige schat. Van nx of niemand bang en vind uit elke wei een uitweg (helaas... Verdrietig )

Afbeelding
ja, de juffrouw dook zo vlot het water in dat de fotograaf een beetje achter was met klikken.

Afbeelding
Brave meid!

Afbeelding
Zoek het paard...

Afbeelding
Watergras??

Afbeelding
Genoeg gezwommen

Afbeelding
Doei, doei
Laatst bijgewerkt door LaVieDivine op 06-05-07 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Dniekje

Re: Zwemles

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 19:20

Leuke pony!
Zwemmen met je pony is altijd leuk Haha! (als ie erin wil Bloos)

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 19:20

Mooi omgeving daar!
Volgens mij zit er al wel een A diplomaatje in hoor *LOL*.

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 19:25

Dniekje schreef:
(als ie erin wil Bloos)

mijn ervaring is dat als je het slim aanpakt, de meeste paarden zwemmen echt leuk vinden eens ze het kennen.

Mn kleine pony gaat zo aan de hand mee het water in, echt helemaal tot waar ze niet meer kan staan en dan zwemt ze gezellig mee