Wytse @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CriiStiina

Wytse @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 15:31

ik en Wytse in de manege..
het is een 4 jarige zoon van Vita Nova's Hanassie

*ik heb soms piano handjes

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding
Haha!

groetjes Cristina

Shirley_

Re: Wytse @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 15:34

Leuk beestje!

Commentaar :
Ik vind wel zonde dat je met sporen rijdt en niet met een zweep. & Je beugels mogen ook wat langer.

Steffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 16:44

Shirley_ schreef:
Leuk beestje!

Commentaar :
Ik vind wel zonde dat je met sporen rijdt en niet met een zweep. & Je beugels mogen ook wat langer.

Wat is daar zonde aan ? Bloos
Dat is toch handig, voor als je M rijdt. of ligt dat aan mij?
@ topic: Leuk paardje! Lachen
Ziet er leuk uit, maar misschien moeten je benen wat langer houden, of de beugels langer.. het lijkt in elk geval een beetje dat je ze optrekt Knipoog
Nog veel succes Haha!

CriiStiina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 16:07

niemand meer??

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:27

wat een ontzettend leuk paardje, met een mooi koppie ook! voor het mooie zit je net iets te ver naar achteren, maar eigenlijk ziet het er hartstikke goed uit!

Lika93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:33

Mag ik vragen wat er zonde is aan sporen?
(en NEE voel je niet meteen aangevallen!) gewoon een vraagje Haha!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:09

Wat me opvalt is dat je soms je benen naar voren steekt daardoor kun je erg moeilijk lichtrijden. Ga maar eens zo op de grond staan, dat lukt waarschijnlijk niet, je valt dan naar achter. Dat gebeurd dus ook op het paard, gaan staan is al lastig, maar paard gooit je als het ware omhoog, zachtjes gaan zitten wordt nog veel lastiger en gebeurd daarom vaak automatisch met een plof. als je zelf meer in evenwicht zou zitten met je benen vanuit je heup naar achter "gerolschaatst" en daarbij denkt dat je als het ware met je plaat voet op de grond staat (dan gelijk hakken iets meer uitgedrukt) dan zal het paardje makkelijker in evenwicht kunnen gaan lopen en daarna jou gaan dragen, iets wat toch niet geheel onbelangrijk is bij het paardrijden.
Verder mooi paardje en jullie zijn goed opweg!!!

CriiStiina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 13:15

lailapri schreef:
Wat me opvalt is dat je soms je benen naar voren steekt daardoor kun je erg moeilijk lichtrijden. Ga maar eens zo op de grond staan, dat lukt waarschijnlijk niet, je valt dan naar achter. Dat gebeurd dus ook op het paard, gaan staan is al lastig, maar paard gooit je als het ware omhoog, zachtjes gaan zitten wordt nog veel lastiger en gebeurd daarom vaak automatisch met een plof. als je zelf meer in evenwicht zou zitten met je benen vanuit je heup naar achter "gerolschaatst" en daarbij denkt dat je als het ware met je plaat voet op de grond staat (dan gelijk hakken iets meer uitgedrukt) dan zal het paardje makkelijker in evenwicht kunnen gaan lopen en daarna jou gaan dragen, iets wat toch niet geheel onbelangrijk is bij het paardrijden.
Verder mooi paardje en jullie zijn goed opweg!!!

ik zal er omdenken Lachen

CriiStiina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 20:29

niemand???