Ik was toen tijdelijk gestopt met les ivm wisseling instructrices en had de week voor deze foto's weer de eerste les gehad.
Ik weet zelf ook zonder de foto's was er allemaal fout gaat en daar werken we ook aan in de les.
Hij moet meer op z'n achterhand komen vooral in galop en daarom let ik even wat minder op zijn hoofd op dat moment
Ik ga er verder niet bij zetten wat ik verkeerd doe dat hoor ik van jullie wel
We starten nu M2 alleen hij is nu herstellende van een hoefzweer.

Laag inrijden

Even zweep verwisselen

Verruimde draf

Op de achterhand

Uitgestrekte draf *Trots*
Commentaar wil ik zeer graag maaar hou het wel vriendelijk

De galop mag nog meer door het lijf gesprongen, gedragen, actiever van achteruit en beter nageeflijk. Kortom wat je nu in de draf al hebt, moet nu in de galop gaan komen. Veel overgangen draf galop rijden en deze moeten actief zijn. Geen gelanterfant. Daarnaast spelen met het tempo; galoppeer er eens een paar passen tussenuit en rijd hem weer terug. Rijd hem terug op de volte en verkort de galop daar eens. De druk niet te hoog opvoeren, op tijd lucht geven en weer even voorwaarts galloperen. Kortom lekker speels bezig zijn in die galop en hem niet ontzien. Juist dat moeilijke punt opzoeken en belonen als hij zijn best doet. Wel meer op dat achterbeen gaan zitten in de galop, nu zit je niet op je kont maar op de binnenkant van je dijbenen en teveel voorover