Ik bekijk hier vaak de foto's van iedereen op bokt en vond het nu tijd dat ik er zelf ook maar is wat foto's op zet. Even iets over Cloudje dan, hij is 12 jaar (v. Inspekteur) heeft bij zijn vorige eigenaresse Z gelopen (dus iedereen denkt dan, oow maar dat is makkelijk die kan alles al!) maar weet de goeie knoppen maar is te vinden, dat is echt niet eenvoudig! Maar dat begint nu allemaal best goed te gaan (al zeg ik het zelf
) ik heb hem nu bijna een half jaar, dus ook nog niet echt heel lang, en ik ben gestart in de L2, en heb nu de punten voor het M, en dat ga ik de volgende wedstrijd dan ook starten. Nouja genoeg gepraat, hier de foto's (ik hoop dat het goed gaat want het is dus de eerste keer dat ik hier foto's op zet)1. Cloudje nog met zijn vorige eigenaresse..

2. Voor het eerst, sinds hij bij ons gekomen was.. dus ik zit nog een beetje onwennig
3. Ook voor het eerst..
4. Vorige maand..
5. Ik heb hier mn handen een beetje gek
maar cloud loopt opzich wel lekker..6. vorige week..

7. De laatste, op wedstrijd en ik ben hier heel blij want het ging super! had 3 proeven mogen rijden (over 2 dagen) en had 5 wpen (201, 197 en 184)