Weer eens aantal rijfoto's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

paardje

Weer eens aantal rijfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 18:32

Berichtje verwijdert, omdat het dus niet mag Knipoog
Laatst bijgewerkt door paardje op 04-05-07 18:48, in het totaal 4 keer bewerkt

Verosjaak

Re: Weer eens aantal rijfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 18:35

hebben de copyright teksten niet een bepaald nut Clown dat je de foto dus niet mag kopieren zonder toestemming, en dat je hier dus serieuse problemen mee kan krijgen.

Of je toestemming heb weet ik niet, maar aan de copyright te zien denk ik van niet. Denk dat deze fotograaf er geld aan wil verdienen en niet zijn foto's gekopierd wil hebben. Ik zou daar idg niet al te blij mee zijn.

Verder leuke foto's. Krijg je de fotograaf ooit nog te spreken zeg hem/haar dan even dat de horizon wel wat rechter kan Knipoog

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 18:48

verography schreef:
hebben de copyright teksten niet een bepaald nut Clown dat je de foto dus niet mag kopieren zonder toestemming, en dat je hier dus serieuse problemen mee kan krijgen.

Of je toestemming heb weet ik niet, maar aan de copyright te zien denk ik van niet. Denk dat deze fotograaf er geld aan wil verdienen en niet zijn foto's gekopierd wil hebben. Ik zou daar idg niet al te blij mee zijn.

Verder leuke foto's. Krijg je de fotograaf ooit nog te spreken zeg hem/haar dan even dat de horizon wel wat rechter kan Knipoog

Hmm, wist ik dus niet.... Nu verwijderd...

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 18:50

ja, anders moet je die meneer/mevrouw even een mailtje sturen en om toestemming vragen. Weet ook niet hoeveel die persoon voor de foto's vraagt anders zou je kunnen overwegen een klein bedrag ervoor neer te leggen. Idg goed dat je een tip van harte neemt.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 20:11

Hier een slotje Knipoog