Ook is het enorm spijtig dat ze op geen enkele foto aan teugel loopt, dit is doordat ze aan teugel komt, maar altijd wel weer naar boven komt. Maar ik heb ze nog maar van Januari en ze heeft nooit aan teugel gelopen, terwijl ze 12 is. Dus moest het haar toch wel aanleren, en dat lukt nu dus nogaltijd niet super. Voor de rest moet ik zeker vééééél rechter zitten, ik heb vaak rugpijn tijdens het rijden, en dan ga ik dus enorm naar voor gaan zitten.
Voor de rest meer mijn hakken uitdrukken in galop.
Als er nog verdere commentaar is mag die altijd gegeven worden, maar houdt het vriendelijk alsjeblief
Foto's staan niet op volgorde.
En hier begin ik al met lekker voorover te zitten.
Galopfoto
Hier staat ze wel mooi enz, dus ze kan wel degelijk aan teugel komen, maarja, dat blijft niet als ik vertrek in stap.
Draf.
En een sprong, en haha ik zit er enorm raar bij, maar ze had net geweigerd en ik verwachte deze sprong niet.
En ook hier zit ik weer raar. Maar het zijn mijn eerste sprongen, en mijn paard is het ook niet gewoon, wel vroeger, maar ze is vijf jaar niet echt veel bereden geweest.
Nog een mooie standfoto.
(zit vast in de naam!
)
, ga met het commentaar van Ntlie_ mee.
) Het paardje lijkt ook niet echt een super springer te zijn, als je ziet hoe hij springt.. Maar zolang hij erover gaat en er plezier in heeft, ach waarom niet? Maar er staat precies een of ander ding in het midden van de hindernis (eerste springfoto), dat zou ikwel achterwege laten omdat het best gevaarlijk kan zijn wanneer je pony de balk afstoot. Verder ziet het er wel leuk uit hoor!