Ik had vergeten mijn picz van de training te plaatsen. De foto's zijn van vorige week. Dus ze zijn al oud.
Morgen hebben we onze eerste dressuur wedstrijd voor dit jaar. Erg spannend dus! We hopen dat het net zulk mooi weer is als dat het nu is, want het weer is echt supper!
Afijn, het trainen dus. Gab gaat met stappen vooruit. Na die winter stilstaan gaat het lang zo slecht niet! We trainen de dingen als keertwending om de voorhand, middendraf, middenstap en goede gallop aanspringen, voor de proef.
Jes*s man ik ben steeds zo krampachtig met gallop aanspringen. Niet zo raar als je bedenkt wat hij vroeger met mij deed XD Gelukkig heb ik na een week verder trainen (de situatie nu dus) De knop bij mezelf om weten te schakelen. Ik laat hem niet meer hardt draven en dan aangalloperen. Ik houd hem iets bij me door een halve ophouding te maken en geef dan extra been en dan pakt Gab de goede gallop. Vanavond dus weer kijken of het weer goed gaat.
Verder nog wat eigen commentaar:
* Af en toe minder streng nog aan de binnenteugel vragen (alhoewel dat al een héél stuk verbeterd is hoor)
* Bovenlichaam rechtop
* Benen niet te veel optrekken (meestal momentopnamen)
NB! Mijn tenen staan naar buiten door mijn rug. Daar mijn vergroeide bekken/onderrug zitten mijn -spieren vast en gaan mijn tenen naar buiten. Check profiel voor meer info!
-Ook de beugels zijn een stuk langer nu, het viel me op de ze nogal kort waren, dus dat is ondertussen een stuk verbeterd!
-Opbouwend en GOED bruikbaar commentaar zijn welkom en JA we wonen in Noorwegen :D
Nou veel kijkplezier dan maar

(foto's niet op volgorde en veel draf foto's)
1)
Extra buiging in volte. Wel hakken uitdruken roor!
2)
Zeker niet verkeerd. Iets te strenge binnenhand.
3)
Ooops onthoofd
Fijne foto!4)
En mijn fafo foto! Mooi he?
5)
En even rollen na het harde werk! (toen was hij grijs
)Filmpje: http://www.zippyvideos.com/7278823456958636/trainen_gab_26_april_07_028/*soria_larissa
Recente foto's komen nog en foto's van de wedstrijd ook. Deze foto's zijn van een ruime week terug!
*edit filmpje en titel