1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8. Hij kan ook springen

9.
10.
ITP topic: viewtopic.php?f=53&t=765807
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

is ook errug moeilijk..
;) 

hij doet het echt super elza!! Hopelijk mag je m nog lang een beetje voor jezelf houde, want hij is wel heeel braaf!! Even reactie op die foto waar hij een beetje omhoog komt: chico is nog jong en begind nu een beetje streken te krijgen, daarom wil hij wel eens een keer zoiets doen.. Niets aan de hand, wordt allemaal heel mooi opgelost...

Hier trouwens foto's ITP Van Nelis (en van Chico): viewtopic.php?f=53&t=765807&hilit= 
misal schreef:vind het er ook netjes uitzien, maar weet je hoe het komt dat de pony omhoog komt? ik vind je namelijk op foto 5 er erg streng uitzien met je buitenhand, probeer wat meer te ontspannen. Zeker met zo'n jonge pony. Wel een erruug leuk ding!
(meteen de reden van het spoortje wat ik ergens voorbij zag komen, hij doet niets op je been, dus: kuit geven, geen reactie=spoortje, geen reactie is tikje bij kuit met zweep, dit om te voorkomen dat Chico nu al een afgestompte trapzak wordt om het maar even bot te zeggen
) 

) haha

je hebt hem al mooi aan het lopen! Welk niveau rij je met em? Rij je wel is wedstrijden? 
En ik kan ook geen wedstrijden met hem gaan rijden, want uiteindelijk gaat hij de manegelessen in..