sabine work@Furrie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_sabien_

sabine work@Furrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 19:32

hallo, deze week was Melanie op vakantie en ze had gevraagd of ik Furrie voor haar wilde rijden ( ik rij er altijd op in mijn springles, voor de rest wordt ze eigenlijk nooit voor de lessen gebruikt)
dus dat heb ik gedaan, en mijn zusje wilde vandaag wel mee foto's maken ( als zij mocht uitstappen Haha! )
het is nog best wel een jonge newforest merrie en dit is de eerste keer met haar in de buitenbak, ze vond het prachtig om even te showen als er pony's langskwamen
Afbeelding
stappen
Afbeelding
draven
Afbeelding
stukje wijken(proberen zijn we aan het leren)
Afbeelding

Afbeelding
galopje
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
wat we hier aan het doen waren weet ik niet
Afbeelding

Afbeelding
haar mooie hoofdje

dit waren ze ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!

Hvelreki

Re: sabine work@Furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:37

Ziet er leuk uit, alleen, zit je niet vreselijk kort? (als je nadien gesprongenhebt, mijn excuses.) Op sommige foto's mag ze best wel wat ronder en je moet er ook opletten dat je niet naar voor gaat zitten. Knipoog Ziet er wel een fijn pony'tje uit! Haha!

_sabien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 19:40

ik zit wel kort met mijn beugels ja, maarh het is een springzadel dus zit dat lekkerder met kortere beugels( ik heb zelf een dressuurzadel dus dat zit al weer heel anders) en ze is best wel sterk in de mond aan het eind begon ze wel al wat te zakken maar daar zijn niet echt foto's van

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:43

sabientjuh22 schreef:
ik zit wel kort met mijn beugels ja, maarh het is een springzadel dus zit dat lekkerder met kortere beugels( ik heb zelf een dressuurzadel dus dat zit al weer heel anders) en ze is best wel sterk in de mond aan het eind begon ze wel al wat te zakken maar daar zijn niet echt foto's van
Ja dat begrijp ik, heb zelf ook een veelzijdigheidszadel maar neigt veel meer naar de springkant toe en ik zit daar ook helemaal niet graag op met lange beugels!

Michellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:46

Leuk paardje. Lachen

Lisanne_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 10:46

Wat een leuk paardje!
Ze loopt soms iets gespannen, maar dat komt wel goed als ze nog zo jong is.