ze is echt super braaf en loopt na mijn idee lekker, ze had in het begin ontzettend veel moeite met de galop maar dat is nu al een heel stuk verbeterd!
ook vind ze het nog moeilijk om iets meer bovenin te lopen, het liefst loopt ze het hele uur met haar neus door het zand, heel goed natuurlijk maar ze moet ook leren meer bovenuin te lopen en vanachter te gaan werken.
we zijn nu rustig aan wat sprongetjes aan het oefenen en ze gaat dan binnenkort ook mee naar de wedstrijden(springen)
dit was weer de 2e keer dat ik echt op haar reed na 3 weken niet te kunnen rijden, dit omdat ik van deze jonge hengst ben afgevallen en mijn rug gekneusd had.rijden gaat nu weer maar ik zit nog wel vaak wat voorover omdat dat lekkerder zit, let dus niet op mijn houding!(niet dat ik anders altijd recht zit haha)
van deze ben ik dus afgevallen.......
voor het rijden op de wasplaats....tom had hem vast en wou niet op de foto, dus beetje rare foto.
lekker drafje.....
iets teveel op de voorhand maar verder wel lekker los...
oei oei krommer kan je volgens mij niet zitten, schaam me diep.....liep hier verder wel lekker.
wat ik hier aan het doen ben??
galopje in de verlichte zit, mooi actief van achteren
kruisje springen, ze wil nog graag wat te hard gaan....
landing na steiltje en verder op rechts...
dat was het weer, zou leuk zijn als je een berichtje achterlaat als je toch kijkt!
oja de merrie is eventueel te koop!!
.