Gisteren ben ik verhuisd van stal, uiteraard samen met mijn pony Frodo
Omdat ik er niet meer op rijd vanwege mijn lengte, mag hij lekker aan het werk in de longeerbak. Omdat we op deze stal de beschikking heb over springmateriaal, hebben we Frodo even laten springen, naja, hupsen
. Frodo ging vandaag voor het eerst bij zijn nieuwe weidemaatjes de wei in, en dat had ik dus net gemist. Ik heb wel samen met Nina (Ninaa_ @ bokt) wat foto's gemaakt toen hij stond te kroelen met zijn weidemaatjes. Één pony kende hij al, namelijk de vosbruine shetlander, die heeft vorig jaar bij hem op stal gestaan. Het verliep allemaal goed, alleen had Frodo even ruzie met de grote bruine pony, die heeft hem waarschijnlijk de grote kras op zijn rug bezorgd, maar die heb ik al behandeld. Ach, dat hoort er bij, gewoon bepalen wie de baas is. Genoeg gekletst, hier de foto's!
1.

Frodo in zijn nieuwe wei
2. http://img255.imageshack.us/img255/8130/frodoopzijnnieuwestal00eb0.jpg
Deze leuke foto heeft Ninaa_ gemaakt
hier staan ze gezellig met zijn alle bij elkaar3.

Even kroelen met zijn allen
4.

Hap, hap
5.

even een mooie foto in de longeerbak
6.

En nog een mooie foto, deze wil ik uitvergroot

7.

Eerst in draf over de balk, wel een beetje schuin
8.

Over de balk in stap
9.

Hoppa!
10.

11.

Dat beentje
12.

Even stappen
13.

En daar gaan we weer
Frodo ging vaak niet over het midden van de balk, maar dat neem ik hem nog niet kwalijk, aan de zijkanten is het zand namelijk veel muller en zwaarder voor hem
Ook, heb ik de hindernis nog niet hoger gedaan, omdat ik geen beenbescherming om had, en het allemaal erg nieuw was, en de longeerbak mul is. Laten jullie wat achter?
Groetjes Lili.
EDIT: foto 7 deed het niet.

Echt gezellig dat je nu bij ons staat Lil, hebben Vanja en ik weer nieuwe stal vriendien.
En naja ik was je vriendin al.